اصفهان؛

تعهدات اشتغال امسال شهرستان چادگان یکهزار و 440 نفر است

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چادگان، تعهدات اشتغال امسال این شهرستان را یک هزار و 440 نفر اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی اکبر میرزایی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان چادگان افزود: این میزان نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته و به ادارات شهرستان جهت جذب و ایجاد اشتغال اعلام شده است.
وی به سرشماری نفوس و مسکن در سال جاری اشاره کرد و افزود: کارکنان بصورت اینترنتی اطلاعات خود را در سامانه نفوس و مسکن وارد کنند و مردم را نیز در ارائه اطلاعات دقیق به آمارگیران ترغیب نمایند تا با جمع آوری آمارهای صحیح، دولتمردان بتوانند برای توسعه کشور برنامه ریزی کنند.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان چادگان گفت: طبق آمار اعلام شده از دستگاه های اجرایی این شهرستان، تاکنون 25 درصد تعهدات شهرستان جذب شده است و انتظار داریم با ابلاغ اعتبارات تا پایان سال جاری تعهدات شهرستان محقق شود.
میرزایی افزود: براساس آمار نفوس مسکن سال 90 نرخ بیکاری شهرستان چادگان به 8.1 درصد می رسد که نرخ بیکاری جدید در این شهرستان پس از سرشماری نفوس و مسکن مشخص خواهد شد.
فرماندار شهرستان چادگان نیز در این جلسه گفت: دستگاه های اجرایی اعتبارات پیش بینی شده شهرستان رابرای ایجاد اشتغال، در اولویت برنامه های خود قرار دهند.
مهدی اسدپور خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال در شهرستان چادگان باعث کاهش مهاجرت به شهرهای بزرگ می شود بنابراین دستگاه های اجرایی شهرستان باید جذب اعتبارات پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال در چادگان را از اولویت های خود قرار دهند.
وی به جذب سرمایه گذار در شهرستان اشاره کرد و گفت: دستگاه های اجرایی شهرستان با هماهنگی فرمانداری برای جذب سرمایه گذاران در این منطقه برنامه ریزی کنند و امکاناتی از قبیل زمین های مورد نیاز در اختیار سرمایه گذاران گذاشته شود تا زمینه اشتغالزایی فراهم شود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.