ایلام؛

راه اندازی بانک جامع اطلاعاتی فعالان قرآنی

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به منظور شناسایی و ساماندهی فعالان قرآنی بانک جامع اطلاعاتی دراستان راه اندازی خواهد شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عظیم ایدی اعلام کرد: راه اندازی این بانک در سه استان کشور امسال در دستور کار قرار گرفته و تا پایان سال اجرایی و اطلاعات فعالان قرآنی در زمینه های مختلف در این سامانه جمع آوری می شود.

وی گفت : همچنین صدور شناسنامه برای فعالان قرآنی در دستور کار این معاونت قرار گرفته که در قالب آن تمامی افرادی که در حوزه قرآن فعالیت دارند صاحب شناسنامه خواهند شد.

ایدی با اشاره به تشکیل شورای هماهنگی گسترش فعالیت های قرآنی در چند سال اخیر در استان افزود :  تمامی فعالیت های قرآنی استان برای اجرا در شورای فرهنگ عمومی تصویب و برای اجرا به این شورا ابلاغ خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در استان تاکید کرد : ثبت نام شرکت در این آزمون از 20 شهریور آغاز و تا 29 مهر ادامه دارد و زمان برگزاری آن نیز روزهای 19 و 20 آبان ماه است.

به گفته ایدی، این آزمون امسال برای اولین بار بصورت ویژه برای کارکنان دستگاه های اجرایی است و در صورت قبولی 28 ساعت برای آنان ضمن خدمت محسوب می شود.








 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.