ایلام؛

تامین کالای اساسی ماه محرم

رئیس سازمان جهادکشاورزی گفت: 240 تن اقلام پر مصرف شکر و برنج برای تهیه نذورات مردم استان در ماه محرم تامین و ذخیره سازی شده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ محمدتراب میری اعلام کرد: از این مقدار40 تن شکر است که قیمت مصوب هر کیلوگرم از این کالا برای فروشنده از محل کارخانه 25 هزار و 200 ریال و برای مصرف کننده حدود 30 هزار ریال نرخ گذاری شده است.

وی گفت : همچنین 200 تن برنج اروگوئه نیز تهیه و تامین شده است که قیمت مصوب هر کیلوگرم برنج از در انباری برای فروشنده 28 هزار و 550 ریال و برای خریدار 31 هزار ریال تعیین نرخ شده است.

وی افزود : مرغ بدون هیچ محدودیتی با قیمت نهایی مصوب هر کیلوگرم 54 هزار ریال برای مصرف
کننده ذخیره شده و عرضه این کالا برای تنظیم بازار هیچ مشکل خاصی ندارد.

وی تاکید کرد : عرضه برنج و مرغ توسط فروشندگان و عمده فروشان مشکل خاصی ندارد و توزیع این دو قلم کالای اساسی پرمصرف روند عادی خود را طی می کند اما عمده فروشان با بیان اینکه خرید انبوه شکر و فروش آن به مغازه داران خرده فروش سود چندانی ندارد رغبتی برای خرید شکر ندارند.

رئیس سازمان جهادکشاورزی اظهار کرد : فروشندگانی که مایل به تهیه این اقلام خوراکی برای ماه محرم هستند می توانند با مراجعه شرکت پشتیبانی امور دام استان کالاهای اساسی مورد نیاز مصرف کنندگان را تهیه و در بازار مصرف توزیع کنند.






انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.