حسین مرعشیان:

تیم جوان اما با انگیزه ای داریم/انتخابی تکلیف ملی پوشان را مشخص کرد

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویان کشورمان گفت:برای حضور در رقابت های جهانی شاید تیم جوانی داشته باشیم اما همه نفرات بسیار با انگیزه هستند.

حسین مرعشیان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم اعزامی به رقابت های جهانی دانشجویان گفت:خوشبختانه طی دو مرحله اردو بچه ها دارند کم کم به نُرم ایده آل نزدیک می شوند و انتظار داریم تا زمان اعزام تمامی بچه ها با یک وضعیت مطلوب راهی رقابت های جهانی شوند.
عضو جدید شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی تصریح کرد:نفراتی که برای حضور در رقابت های جهانی انتخاب شدند جوان و کم تجربه هستند اما از آنجا که ما فقط بدنبال کسب نتیجه نیستیم و قصد داریم پشتوانه های خوبی هم برای آینده کشتی مهیا کنیم با بهره گیری از فاکتور انگیزه به مصاف رقبای خارجی خواهیم رفت.
دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا درخصوص نحوه انتخاب ملی پوشان اعزامی هم اظهار داشت:ما سنت شکنی کردیم و پس از سال ها با برگزاری رقابت انتخابی فرنگی کاران را معرفی کردیم ،در گذشته برای آنکه تیم ملی قدرتمند تری تشکیل شود کشتی گیران ملی پوش و مطرح در قالب تیم دانشجویان به رقابت های مختلف اعزام    می شدند اما امسال با حمایت های دکتر دهخدا و رسول خادم تصمیم گرفته شد حتی اگر تیم ضعیف تری هم شکل گرفت اما قانون انتخابی و عدالت تکلیف ملی پوشان را مشخص کند.
رئیس هیأت کشتی استان خوزستان در خاتمه عنوان کرد:به هر صورت با توجه به شرایط موجود سعی خواهیم کرد در مسابقات جهانی دانشجویان طوری بچه ها را روانه تشک مسابقه کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم و از حیثیت کشتی ایران دفاع کنیم.  
گفتنی است ترکیب تیم ملی ایران برای حضور در رقابت های جهانی ترکیه به شرح زیر است:
59 کیلوگرم: فرشاد عیسوند
66 کیلوگرم: محمدرضا گرایی
71 کیلوگرم: برومند اصلان
75 کیلوگرم: رسول گرمسیری
80 کیلوگرم: علی زینتی رفاه
85 کیلوگرم: سامان عزیزی  
98 کیلوگرم: مجید علیاری
130 کیلوگرم: امیر قاسمی منجزی  
سرمربی: سید حسین مرعشیان
مربی بدنساز: بهمن میرزایی
مربی: سلیمانی خمسی
لازم به ذکر است تمرینات این تیم برای شرکت در رقابت های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان روزهای 4 تا 9 آبان ماه در شهر کروم ترکیه برگزار می شود.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار