مرعشیان:مدال آوران کشتی فرنگی دانشجویی هنوز مورد تقدیر قرار نگرفتند

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی دانشجویی گفت:منتظر تقدیر از ورزشکارانی هستیم که در مسابقات قهرمانی جهان برای کشور مدال کسب کردند.

 سید حسین مرعشیان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:باتوجه به اینکه از تیم کشتی فرنگی دانشجویان بعد از مسابقات قهرمانی جهان ترکیه تقدیر نشده است طی مذاکراتی که با رئیس فدراسیون دانشجویی"محمد رضا دهخدا" داشتم پیگیر این مسئله هستند تا قبل اتمام سال از این تیم به خاطر مدال های پرافتخاری که برای کشور به ارمغان آوردند، تقدیر شود.
 
وی در خصوص تعداد ورزشکارانی که باید از آنها تقدیر شود، افزود: در مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان که در ترکیه برگزار شد 3 مربی و 3 سرمربی و 5 ورزشکار فعالیت داشتند که باید از آنها تقدیر شود.
 
مرعشیان در خصوص رقابتهای جدید عنوان کرد:در حال حاضر فصل امتحانات ورزشکاران است و مسابقه ای در پیش نداریم از طرفی رشته کشتی جزو رقابتهای یونیورسیاد سال آینده محسوب نمی شود اما مسابقات قهرمانی جهان دانشجویان سال 2017 را در پیش داریم که در برزیل برگزار می شود.   
 
وی در خصوص زمان تشکیل اردوهای تیم ملی دانشجویان برای حضور در رقابتهای جهانی دانشجویان تصریح کرد: به احتمال قوی فروردین یا اردیبهشت ماه سال آینده اردوهای تدارکاتی تیم ملی دانشجویان کشتی فرنگی را برای حضور در این مسابقات برگزار می کنیم.
 
گفتنی است:تیم کشتی فرنگی دانشجویان ایران در دوازدهمین دوره مسابقات کشتی فرنگی دانشجویان جایگاه سوم را از آن خود کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار