یاسوج؛

تشریح برنامه های دکتر لاریجانی در سفر به کهگیلویه و بویراحمد

شرکت در کنگره شهدا و بررسی نیازمندی های کهگیلویه و بویراحمد از مهمترین برنامه های رئیس مجلس شورای اسلامی در سفر به این استان است .

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ رئیس مجلس شورای اسلامی در فرودگاه یاسوج  هدف از سفر خود به این استان را شرکت در کنگره ملی شهدا و همچنین بررسی مسائل مشکلات و نیازمندی های استان عنوان کرد .

علی لاریجانی به توانمندی های اقتصادی و مزیت های طبیعی این استان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد از حیث ذخایر طبیعی استانی بسار غنی است و ضرورت دارد که این ظرفیت ها شناسایی و شکوفا شود . 

وی حضور در شهرستان ها و دیدار با نخبگان و همین طور شرکت در نشست شورای اداری را از دیگر برنامه های خود در سفر به کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه در آستانه برنامه ششم توسعه کشور هستیم یقیناً این سفر و نتایج آن در آینده در توسعه این استان مثمر ثمر خواهد بود .

آقای لاریجانی سپس برای تجدید میثاق با آرمان های والای شهدا به گلزار شهدای شهر یاسوج رفت و به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد. وی قرار است تا ساعتی دیگر در کنگره ملی امیران، سرداران و هزار و 880 شهید این استان سخنرانی کند. 



انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.