اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند/3

از دیدار جعفرزاده ایمن آبادی با وزیر ورزش و جوانان تا بازدید مسئول دفتر علاءالدین بروجردی از تالار تفریحی و گردشگری تخت جمشید

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .

در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.

بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم شريف سارى و مياندورود، عضو هيأت رئيسه مجلس شوراى اسلامى  و نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس نوشت:

"بي حكمت نيست كه بزرگان معرفت گذران عمر را معلم و درس آموز بزرگ ايام قلمداد كرده اند،و توصيه ي بهره از نعمت عمر و سير در آفاق را بسيار متذكر شده اند.در خاطرم نقش بسته است ١٥ مهر ١٣٦٥ ،٣٠ سال پيش در چنين روزى در حاليكه مسئوليت سرشمارى عمومي نفوس و مسكن سارى را به عهده داشتم با حكم استاندار وقت آقاى مرتضى حاجى به عنوان شهردار سارى منصوب شدم.

يادم هست در حكم كارگزينى ام حقوق ١٠ هزار تومانى براى من در نظر گرفته بودند.با ٢٦ سال سن جوان كم تجربه اى بودم ولى تلاش كردم كه با تجربه اندوزى و مشورت با همكاران به امورات شهردارى كه بسيار متنوع و گسترده بود بپردازم. با جرات ميتوانم بگويم كه همكارانم در شهردارى نقش بسيار موثرى در موفقيتم داشتند. البته تجربه حضور در جبهه هاي جنگ تحميلي و فرصت تحصيل در دانشگاهي معتبر پشتوانه ي مهم من به شمار مي رفت.
يادم مي آيد كه مدتى ضمن حفظ مسئوليت شهردارى ،به عنوان سرپرست فرماندارى سارى نيز منصوب شدم. صبح ها در شهردارى براى فرماندار (خودم) نامه مي نوشتم و تقاضاى مصالح ساختمانى (سيمان ، ورق آزبستي و آهن آلات ...) براى پروژه هاى عمرانى شهردارى مى كردم و بعد از ظهرها در فرماندارى به زيرمجموعه ها دستور اقدام براى نامه شهردار را صادر مى كردم. 

بخش بنيادي و اجرايي تجربيات امروز من در عرصه سياسى و اجتماعى بر پايه و اساس آموزه هاى شهردارى است. از اين جهت دين ويژه اي به اين نهاد و در اساس شهر با اصالت ساري با سابقه و ديرينه ي بالايش دارم.از اين جهت تلاش مي كنم در حد مقدورات همكار و ياور شهرداري سارى باشم.خوشبختانه امروز سارى عزيز ما شاهد تغييرات قابل توجه در حوزه هاي مختلف خدمت رسانى توسط شهردار پرتلاش سارى و مجموعه شهرداري است و مردم نيز اين تغييرات را حس مي كنند و از آن استقبال مي كنند.
اتحاد و انسجام بين اعضاى شوراى شهر و شهردار عامل مهم و محوري موفقيت شهردارى و پيشرفت شهر ساري تلقي مي كنم. بنده به همراه مجموعه متوليان خدمت در شهر و شهرستان با همراهي همكارم آقاي مهندس دامادى ،نماينده محترم ولى فقيه ،همت خواهيم كرد مجموعه ي مديريت شهري در جلب نظر مردم به عنوان ولي نعمتان با اجراي برنامه هاي با كيفيت بيش از پيش موفق باشد.انشاالله"





غلامعلي جعفرزاده ايمن ابادي نماينده مردم  شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت :

ديدار با وزير ورزش جناب آقاي دكتر گودرزي با حضور اقاي دكتر احمدي مشاور اجرايي ايشان در عصر روز چهارشنبه چهاردهم مهرماه ١٣٩٥ جعفرزاده ايمن_آبادي مجلس شوراي اسلامي ايران دوره دهم .گيلان رشت وزير ورزش دكتر گودرزي دكتر احمدي ورزش و جوانان.




غلامرضا تاج گردون نماينده مردم گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى و رييس كميسيون برنامه، بودجه و محاسبات نوشت:

"رئیس مجلس شورای اسلامی فردا (پنج‌شنبه، 15 مهر) در سفری دو روزه عازم استان کهگیلویه و بویراحمد می‌شود.

غلامرضا تاجگردون با اعلام این خبر به ایسنا گفت: آقای لاریجانی در سفر دو روزه خود به استان کهگیلویه و بویراحمد فردا (پنج‌شنبه) در کنگره 1880 شهید استان در یاسوج حضور می‌یابد.

وی افزود: رئیس مجلس در ادامه سفر خود فردا (پنج‌شنبه)‌ در جلسه شورای اداری شهرستان دهدشت حضور پیدا می‌کند.

نماینده مردم گچساران در مجلس، یادآور شد: آقای لاریجانی روز جمعه نیز در شهرستان گچساران حضور پیدا خواهد کرد و علاوه بر زیارت گلزار شهداء، در جلسه شورای اداری شهرستان و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران حضور پیدا می‌کند و دیداری نیز با منتخبین خواهد داشت و در نهایت از فرودگاه گچساران به تهران بازمی‌گردد."




دکتر علاءالدین بروجردی رئیس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجه و رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان نوشت:

"بازدید مسئول دفتر آقای علاءالدین بروجردی جناب آقای بروجی از تالار تفریحی و گردشگری تخت جمشید و بررسی مشکلات این مجموعه از نزدیک"




محمد آشوری تازیانی نماینده مردم  بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی نوشت:

"آشوری با اشاره به بهبود فضای اقتصادی بین‌المللی در طول یک ساله اخیر و ضرورت تلاش مدیران صنایع برای ارتباط‌گیری با صنایع و بازارهای هدف دیگر کشورهای پیشرفته جهان برای واردات تکنولوژی جدید و یا ایجاد امکان صادرات محصولات تولیدی، خاطرنشان کرد: دوره اتکای به درآمدهای نفتی طی شده و هم قیمت نفت این اجازه را به ما نمی‌دهد که به آن متکی باشیم و هم سیاست‌های کلان نظام و دولت به گونه‌ای طراحی شده که دیگر نمی‌توان درآمدهای نفتی را به طور کامل در اقتصاد کشور هزینه کرد.

نماینده مردم بندرعباس اضافه کرد: آمارهای اقتصادی و نحوه محاسبه آنها همواره مورد چالش قرار داشته است اما به نظر می‌رسد که باید برای ملموس ساختن رشد اقتصادی در کشور در زندگی مردم تلاش کرد تا تأثیر ارائه آمارها نیز افزایش یابد.

وی با اشاره به رشد 4.4 درصدی رشد اقتصادی کشور، عنوان کرد: این شاخص حاصل ارزیابی‌های دقیق اقتصادی و از بررسی‌های دامنه‌دار در حوزه‌های گوناگون بدست آمده که البته در برخی از حوزه‌ها رشد چشمگیری را شاهدیم و در برخی دیگر حوزه‌ها نظیر بخش‌های صنعتی در کشور باید تلاش‌ها تشدید شود.

آشوری استان هرمزگان را یک استان اقتصادی و صنعتی دانست که برای رشد آن باید همت جمعی به خرج داد و بر اساس راهبرد کلان دولت و نظام، تلاش کرد تا وابستگی‌های کشور در هر بخش کم و کم‌تر شود و این استان به جایگاه شایسته خود در کشور دست یابد.

عضو هیأت رئیسه مجلس تصریح کرد: دامنه توجهات دولت‌ها به تدریج به استان هرمزگان رو به افزایش است و این برای رشد اقتصادی و اجتماعی هرمزگان بسیار اهمیت دارد تا بتوان از میزان محرومیت‌ها و محدودیت‌ها نیز کاست.

وی در پایان اظهار کرد: قوانین جامعی در مجلس شورای اسلامی نظیر قانون رفع موانع تولید و یا قانون جامع کسب و کار تصویب شده که اجرای دقیق آنها می‌تواند در ایجاد یک نشاط اقتصادی فراگیر در کشور مؤثر باشد. #مجلس_شوراى_اسلامى #ايران #آشورى#١٣٩٥ #هرمزگان"






 سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلام نوشت:

"موسوی لارگانی در تذکر آئین نامه ای: ظریف در جایگاهی نیست که به نمایندگان مجلس اجازه دهد یا ندهد
نماینده فلاورجان در مجلس گفت: آقای لاریجانی! شما باید از کیان مجلس دفاع کنید، مجلس در رأس امور است، نمی‌شود یک وزیری بیاید و به نماینده‌ای که در سطح خودش است، توهین کند و آقای مطهری هم سَرسَری از آن بگذرد."






سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم شریف اردستان در مجلس شورای اسلامی نوشت:

"دومين جلسه هماهنگی با شركت هاي خصوصی فناوری اطلاعات جهت سرمايه گذاري دراردستان با حضور نماينده محترم شهرستان، مهندس صدوقي( همراه اول )و دكتر جهانگرد معاون محترم وزير ارتباطات."





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.