اهالی بهارستان در اینستاگرام چه می گویند/5

ازشعرخوانی عاشورایی مسعود پزشکیان به زبان ترکی در صحن مجلس تا تبریک غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی به مناسبت روز جهانی پست

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند بسیاری از پدیده های دیگر دارای پیامدهای مثبت و منفی می باشدکه در این میان آثار  فضای مجازی در روابط اجتماعی بیش از سایر حوزه ها بوده است .

در پی  پیامد های مثبت این پدیده روزآمد ، شبکه های  اجتماعی چون اینستاگرام این فرصت را برای سیاسیون کشور به وجود آورده که با گذاشتن پست هایی از عملکرد خود ؛ مردم را در جریان اموری که ماحصل آن در زندگی آن ها نمایان می شود قرار دهند.
بر همین اساس سعی داریم یا جمع آوری پست هایی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی شمارا در جریان اتفاق های 24 ساعت اخیر شان بگذاریم.

على اصغر يوسف نژاد نماينده مردم شريف سارى و مياندورود نوشت:"آغاز بهره بردارى از زيرگذر ميدان فرح آباد سارى.شنبه ١٧ مهر ٩٥"



"احمد سالک کاشانی نماینده مردم  اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نوشت:‎افشای اسناد جدید از حمله مستقیم راکفلر به غذای مردم ایران.
اسنادی در اختیار است که نشان می‌دهد مقامات ارشد امنیتی کاخ سفید و بنیاد صهیونیستی راکفلر موضوع رهاسازی و توسعه مصرف تراریخته‌ها را توسط عوامل خود در ایران هدایت می‌کنند . «مارک ون مونتاگو» که فرد ارشد دانشی راکفلرهاست، چرا در سال 94 باید از دست شما با ارزشترین مدال یعنی مدال طلای کشاورزی ملی ایران را بگیرد؟ اسنادی دارم که همین افراد بودجه مملکت را به نفع جیب خودشان هدایت می‌کنند.  همین افراد در برخی پژوهشگاهها شبکه‌ای از افراد را سرکار آورده‌اند که آنها هم بعضاً‌ زیر دست راکفلر درس خوانده‌اند و منویات راکفلر را پیگیری می‌کنند؛ حاصل این شده که در این مراکز کوچکترین مخالفتی از سوی دانشمندان، تبعات سختی خواهد داشت و همه را ساکت کرده‌اند. افرادي که کلیددار بخشی از سازمان برنامه هستند بند مربوط به تراریخته را در لایحه برنامه ششم آورده‌اند که پازل حمله مستقیم راکفلر به غذای مردم ایران این بار قانونی و کامل شود که با توجه به خباثت این صهیونیستها معلوم نیست جه بر سر نسل این کشور بیاید.



غلامعلي جعفرزاده ايمن ابادي نماينده مردم شهرستان رشت در مجلس شوراي اسلامي نوشت:"پیام تبریک مهندس جعفرزاده ایمن آبادی بمناسبت روز جهانی پست."




 غلامرضا تا جگردون نماينده مردم  گچساران و باشت در مجلس شوراى اسلامى نوشت:سرزده رفتم دبيرستان دخترانه فرزانگان باشت. انصافا دبيرستان بسيار خوبي بود. دبيرستان كاملا هوشمند با مديريت عالي، معلمين خوب و دانش اموزان زرنگ. خدا خير بده تمام اناني كه خوب تلاش ميكنند براي فرزندانمان.





مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی و نوشت:فیلم شعرخوانی عاشورایی مسعود پزشکیان به زبان ترکی در صحن  مجلس
 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان،نماینده تبریز ذرشهر اسکو در مجلس شورای اسلامی، در  محرم سال ۹۱ روز سه‌شنبه نطق میان‌دستور خود را با اشعار  ترکی از  شهریار در ثنای  امام حسین آغاز کرد که مورد استقبال نمایندگان قرار گرفت.
 گفتنی است این شعر اثر استاد شهریار است که در رثای حضرت  اباعبدالله الحسین (ع) است که دکتر پزشکیان نیز به آن اشاره کرد.




سید ناصر موسوی نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی نوشت:حضور بنده درهمایش نکوداشت زاینده رود به مناسبت روز زاینده رود با حضور فعالات محیط زیست استان اصفهان در  اتاق بازرگانی  اصفهان (٩٥/٠٧/١).





علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نوشت:مراسم عزاداري حضرت اباعبدالله(عليه السلام) در بيت آية الله العظمي سبحاني.




محمد دامادی نماينده ساري و مياندورود نوشت:امشب حضور در مراسم عزاداري صحن امامزاده يحيي.



مهرداد لاهوتی نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی نوشت:جلسه نماینده لنگرود و فرماندار با رئیس اداره گازدر خصوص گازرسانی روستاهای باقیمانده شهرستان.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار