بیرجند؛

نمایش توانمندی های زنان روستایی در خراسان جنوبی

15مهر ماه به مناسبت رو ملی روستا نمایشگاه توانمندیهای اتحادیه و شرکت های تعاون روستایی زنان به مدت سه روز برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛رییس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: نمایشگاه توانمندیهای اتحادیه و شرکت های تعاونی روستایی زنان تحت پوشش سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی به مدت سه روز در محل اتحادیه شرکت های تعاونی روستایی شهرستان بیرجند واقع در فلکه ی سوم مدرس برگزار می شود.

جانباز با بیان اینکه ساعت کاری این نمایشگاه از 8 صبح تا 8 شب است،افزود: در این نمایشگاه 5 تعاونی و یک اتحادیه شرکت کرده اند که از روستا های خراشاد،مود،خضری،آسیابان،برون هستند.

وی گفت: صنایع دستی و خشکبار تولیدی زنان روستایی از قبیل زرشک و عناب بسته بندی شده،زعفران و سایر اقلام در این نمایشگاه به فروش می رسد.

رییس اداره آموزش سازمان تعاون روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولین اتحادیه زنان در کشور،اتحادیه زنان کارآفرین است که در این نمایشگاه فعالیت می کند،افزود: 18 تعاونی فعال در خراسان جنوبی وجود دارد که 3 هزار و 533 نفر زیر پوشش آن است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.