لرستان؛

ضرورت برخورد اصولی با غارتگران بیت‎المال

امام جمعه بروجرد گفت: برخورد اصولی و غیرشعاری با غارتگران بیت‎المال از سوی مسئولان مربوطه ضرورتی انکارناپذیر است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران از لرستان ؛ حجت‌الاسلام حسن ترابی ظهر امروز در جمع نمازگزاران این شهرستان اظهار کرد: مطالبه مقام معظم رهبری و مردم محاکمه، مجازات و برکناری مدیران متخلف و دریافت کنندگان حقوق‎های نجومی است.
وی عنوان کرد: پس از گذشت 5 ماه از افشای فیش‎های نجومی تا کنون هیچ مدیر متخلفی توسط دولت، دستگاه قضا و دیوان محاسبات عزل نشده است.
امام جمعه بروجرد با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر مجازات مدیران متخلف و بازگرداندن دریافت‎های نامشروع به بیت‎المال خاطر نشان کرد: از ابتدای افشای فیش‎های نجومی برخی مدیران تا کنون مردم انقلابی ایران اسلامی در اجتماعات مختلف و نمازهای جمعه خواستار برخورد با این مدیران بوده‎اند.
ترابی به ارائه آمارهای ضد و نقیض از تعداد مدیران متخلف توسط دولتمردان اشاره و تاکید کرد: رئیس جمهور در سخنانی تعداد این مدیران را 100 تا 300 نفر اعلام کرده است، حال آنکه تعداد مدیران متخلف اعلام شده از سوی سخنگوی دولت و معاون اول رئیس جمهور به ترتیب 40 و کمتر از 50 نفر بوده است.
وی ادامه داد: همچنین در روزهای اخیر تعداد مدیران متخلف با فیش‎های نجومی شناسایی شده در سال 94 توسط دیوان محاسبات کشور 397 نفر اعلام شده است.
خطیب جمعه بروجرد افزود: ارائه آمارهای متفاوت و ضد و نقیض از تعداد مدیران متخلف و دریافت‎کننده حقوق‎های نامتعارف از سوی دولتمردان بی‎اعتمادی عمومی را به دنبال دارد.
ترابی بیان کرد: با وجودی که جریانی به دنبال تطهیر مدیران متخلف است، مردم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با مدیران متخلف و دریافت کنندگان فیش‎های نجومی هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به پیروزی‎های اخیر جبهه مقاومت در یمن اشاره و تصریح کرد: در روزهای اخیر انصارالله یمن با هدف قرار دادن یک ناو اماراتی 22 نظامی متجاوز را به هلاکت رساند.
امام جمعه بروجرد با اشاره به بازتاب گسترده این اقدام جبهه مقاومت عنوان کرد: این اقدام اقتدار انصارالله یمن را به رخ دشمنان کشاند.
ترابی افزود: پیام این اقدام انصارالله این است که مردم مسلمان و غیرتمند یمن از این پس در مقابل تجاوز ائتلاف سعودی دست بسته نمی‎مانند و قدرتمندانه مقابله می‎کنند.
وی با اشاره به محکوم کردن این اقدام انصارالله یمن توسط اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس تاکید کرد: محکوم کردن این اقدام در حالی است که اتحادیه عرب و شورای همکاری خلیج فارس تا کنون پاسخی مبنی بر دلیل حضور ناو اماراتی در آب‎های یمن نداده‎اند.
خطیب جمعه بروجرد تاکید کرد: با وجود گذشت یک سال و نیم از تجاوز آل سعود با همراهی چند کشور منطقه و حمایت مستقیم آمریکا، انگلیس و اسرائیل به کشور یمن متجاوزان نه تنها به اهداف خود دست نیافته اند بلکه  روز به روز در باتلاق یمن گرفتار شده‎اند.
انتهای پیام/ا


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.