سراوان

توقف تانکر حامل 19 هزار لیتر سوخت قاچاق در سراوان

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان گفت: تانکر حامل 19 هزار لیتر گازوئیل قاچاق در سراوان متوقف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.، عباس زاده محمودی اظهار کرد: مامورین هنگ مرزی سراوان در پی توقف و بازرسی از یک دستگاه خودروی تانکر، 19 هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش بیش از 25 میلیون تومان کشف کردند که پرونده ی برای سیر مراحل قانونی به اداره ی تعزیرات حکومتی سراوان ارجاع داده شد.

وی افزود: با ارجاع پرونده به شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات کالا و ارز این شهرستان و رسیدگی بر روی این پرونده، شعبه مذکور با توجه به اسناد و مدارک موجود ، راننده ی خودروی را به پرداخت جریمه ی نقدی به مبلغ 257 میلیون ریال محکوم کرد.

وی ادامه داد: همچنین پلیس آگاهی این شهرستان نیز از یک دستگاه خودروی دیگر 12 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند که با ارجاع این پرونده به شعبه ی ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز،متهم به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 150 میلیون ریال محکوم شد.

وی تصریح کرد: در راستای مبارزه با قاچاق سوخت،10 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه خودروی نفتکش توسط یگان امداد انتظامی سوران کشف شد که با بررسی شعبه ویژه تعزیرات حکومتی بر روی این پرونده، راننده خودروی مذکوربه 135 میلیون و 970 هزار ریال جریمه ی نقدی محکوم شد.

وی تصریح کرد: در راستا مبارزه با قاچاق سوخت ،4 هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه کامیون توسط پلیس آگاهی سوران کشف شد به 54 میلیون و 860 هزار ریال.

رئیس تعزیرات حکومتی سراوان خاطر نشان کرد: برای خودروی کامیون که حامل 4 هزار لیتر سوخت قاچاق بوده است جریمه نقدی بیش از 54 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار