زاهدان؛

قاچاقچی سوخت در سیستان و بلوچستان محکوم شد

قاچاقچی سوخت در استان ضمن ضبط محموله سوخت مکشوفه به پرداخت 397 میلیون و 903 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از زاهدان،محمدحسین اشرفی معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت:  گفت: فردی که اقدام به قاچاق 34 هزار و 800 لیتر گازوئیل با یک دستگاه تانکر مخصوص حمل گاز مایع LPG کرده بود در نزدیکی پلیس راه زاهدان - خاش از سوی ماموران گمنام امام زمان(عج) دستگیر شد. 

وی ادامه داد: پرونده این تخلف به اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان ارسال شد که با توجه به استعلامات صورت گرفته جعلی بودن بارنامه محرز و متخلف نیز اتهامات وارده را پذیرفت.
وی تصریح کرد: در این رابطه بعد از صدور رای ضمن ضبط سوخت های مکشوفه متهم به پرداخت 397 میلیون و 903 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

معاون اجرایی در امور شعب اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان همچنین با اشاره به رسیدگی به پرونده قاچاق سوخت در ایرانشهر،افزود: ماموران پلیس آگاهی مستقر در ایست بازرسی چابهار - سرباز به یک خودروی تانکر مشکوک شده که در بازرسی از آن 25 هزار و 100 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط شد.

اشرفی افزود: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان ایرانشهر اقدامات مربوط به رسیدگی پرونده را آغاز که با استعلام و بررسی های صورت گرفته تخلف محرز و علاوه بر ضبط سوخت مکشوفه، متخلف به میزان 316 میلیون 184 هزار ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.