سمنان؛

مصرف بیش از 80 درصد گاز استان در بخش صنعت

از ابتدای امسال تا پایان شهریور 887 میلیون و 900 هزار متر مکعب گاز در سطح استان سمنان به مصرف رسیده که 82 درصد آن سهم بخش صنعت بوده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان گفت: سال گذشته میزان گاز مصرفی این استان در بخش صنعت 49 درصد بوده است.

علیرضا جراحی افزود: استان سمنان در جهت‌دهی انرژی مصرفی به بخش صنعت و تولید از استان‌های پیشرو است.

وی ضریب نفوذ گاز در مناطق شهری این استان را 100 درصد اعلام و تصریح کرد: استان سمنان از نظر ضریب نفوذ گاز در مناطق روستایی نیز از موفق‌ترین استان‌های کشور است.

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان با اشاره به برنامه‌ریزی این استان برای گازدار کردن همه روستاهای بالای 20 خانوار افزود: در حال حاضر و با اتمام پروژه‌های در دست اجرای این شرکت، ضریب نفوذ گازطبیعی در مناطق روستایی استان سمنان به 84 درصد رسیده است.

وی با اشاره به وجود دو نیروگاه نیروگاه سیکل ترکیبی و نیروگاه گازی در مرکز استان و یک نیروگاه نیروگاه سیکل ترکیبی در شاهرود افزود: وجود این سه نیروگاه تاثیر زیادی در افزایش سهم صنعت از گاز مصرفی این استان داشته است.

جراحی، از وجود بیش از 2 هزار و 130 واحد صنعتی گازدار در استان سمنان، خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تا پایان شهریور 887 میلیون و 900 هزار متر مکعب گاز در سطح استان سمنان به مصرف رسیده است که 82 درصد آن سهم بخش صنعت بوده است.
انتهای پیام/د
برچسب ها: گاز ، مصرف ، تولید ، صنعت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار