میامی;

بهینه سازی بیش از شش هزار متر شبکه توزیع برق در میامی

طرح اصلاح و بهینه سازی 6 هزار و 400 متر شبکه فشار ضعیف و فشار متوسط شهرستان میامی از شروع سال جاری تا زمان حاضر به اجرا در آمده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از میامی ، سرپرست مدیریت توزیع برق شهرستان میامی با بیان این خبر گفت : احداث 2 هزار و 950 متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی و برقراری 2 هزار و 100 متر خطوط فشار متوسط از جمله اقدامات صورت گرفته محصوب می شود.
عباسعلی اسماعیلی افزود: با نصب 10 دستگاه ترانس هوائی توزیع برق به قدرت 275 کیلوولت آمپر، هم اینک ظرفیت پست های برق این شهرستان، 70 هزار و 830 کیلوولت آمپر می باشد.
وی از جذب 246 مشترک جدید از شروع سال جاری تاکنون خبر داد و یادآور شد: تعداد 240 دستگاه سرچراغ نیز در سامانه روشنائی معابر این شهرستان نصب شده است.
وی با ابراز اینکه 44 پروژه برقی در شش ماهه اول امسال در شهرستان میامی مورد بهره برداری قرار گرفته اضافه کرد : برای این تعداد پروژه ، مبلغ 7 میلیارد و 392 میلیون ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.
وی به مهم ترین برنامه های مدیریت توزیع برق شهرستان میامی اشاره کرد و اظهار داشت : توسعه شبکه فشار ضعیف هوائی منطقه میامی، ایجادسرخط فیدر جیلان و راه آهن، تعویض لوازم اندازه گیری مشترکان در راستای طرح کاهش تلفات، بهسازی شبکه های توزیع برق روستائی و رفع نقاط خطر آفرین و ارتباط فیدرهای جیلان- ابراهیم آباد و رضوان – دانیال- از جمله فعالیت هایی است که برای اجرا تا پایان سال جاری پیش بینی شده است.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.