ارومیه؛

عرضه بیش از 1هزارو500 تن کالا برای تنظیم بازار

یک هزار و 546 تن کالای اساسی برای تنظیم بازار محرم و صفر در آذربایجان غربی عرضه می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر تنظیم بازار و نهاده های کشاورزی آذربایجان غربی گفت : یک هزار و 546 تن کالای اساسی شامل برنج ، گوشت مرغ و شکر برای تنظیم بازار محرم و صفر در استان عرضه می شود.

احمد دهقان با اشاره به مصوبه کارگروه تنظیم بازار کشور مبنی بر تامین و تنظیم بازار در ایام محرم، اظهارکرد: 1100 تن برنج، 200 تن گوشت مرغ منجمد و 246 تن شکر با قیمت مصوب تامین شده که بر اساس جمعیت ، سهمیه هر شهرستان برای تنظیم بازار در ایام محرم و صفر عرضه می شود.

دهقان با بیان این که قیمت هر کیلوگرم برنج دو هزار و 855 تومان تعیین شده است، افزود :هرکیلوگرم گوشت مرغ به قیمت پنج هزار و 100 تومان و هر کیلوگرم شکر با قیمت دو هزار و 520 تومان توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران و شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای مصرف نذورات هیئت های مذهبی در ماه های محرم و صفر عرضه خواهد شد.

وی با بیان اینکه هیچ مشکلی برای تامین برنج و شکر ماه محرم و تنظیم بازار آن وجود ندارد، ادامه داد: قیمت هر کیلوگرم برنج به صورت خرده فروشی در شهرستان ارومیه سه هزار و 50 تومان و شهرستانها سه هزار و 100 تومان تعیین شده است.

دهقان اضافه کرد: قیمت خرده فروشی هر کیلوگرم گوشت مرغ در ارومیه به قیمت پنج هزار و 300 تومان و در شهرستانها پنج هزار و 400 تومان تعیین شده و همچنین هر کیلوگرم شکر با قیمت دو هزار و 725تومان در ارومیه و دو هزار و 750 در سطح شهرستانها برای مصرف هیئت های مذهبی و نذورات مردم در ماه های محرم و صفر عرضه خواهد شد.

وی افزود: افرادی که نیاز به تامین کالاهای فوق برای دادن نذری در این ایام را دارند ، در شهرستان ارومیه به ساختمان شماره دو سازمان جهاد کشاورزی استان و در شهرستانها به مدیریت های جهاد کشاورزی جهت هماهنگی و دریافت مراجعه کنند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: عرضه ، کالا ، تنظیم ، بازار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.