نیویورک تایمز: رفتار و حرکات وقیحانه دونالد ترامپ علیه زنان سابقه طولانی دارد

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در مطلبی به بررسی سابقه اهانت دونالد ترامپ به زنان پرداخت.

رفتار و حرکات وقیحانه دونالد ترامپ علیه زنان سابقه طولانی داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز در مطلبی به بررسی سابقه اهانت دونالد ترامپ به زنان پرداخت و نوشت: نظرات، رفتار و سخنان اهانت‌آمیز دونالد ترامپ، نامزد جمهوری‌خواه این دوره از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را با حواشی متعددی مواجه ساخته است. انتشار فیلم دونالد ترامپ به‌وسیله روزنامه آمریکایی واشینگتن پست و اظهارات رکیک وی درباره زنان و ارتباط با یک زن متأهل،  موج جدیدی از انتقادات علیه این نامزد را به راه انداخت. این در حالی است که ترامپ در اهانت، بی‌احترامی و کم‌اهمیت شمردن زنان ید طولایی دارد.

روزنامه نیویورک‌تایمز در ادامه این مطلب به بررسی پیشینه اظهارات ضد زن دونالد ترامپ و اعمال وقیح وی در قبال زنانی که برای وی کار کرده‌اند، پرداخته است.

رفتار ترامپ با زنان چگونه است؟

در طول 4 دهه گذشته، ده‌ها زن در امپراتوری املاک مستغلات و مدلینگ دونالد ترامپ فعالیت داشته‌اند. در بخشی از مصاحبه نیویورک‌تایمز با زنانی که برای ترامپ کار کرده‌اند و از نزدیک شاهد رفتارهای سخیف وی بوده‌اند، آمده است: ترامپ زیرکی خاصی در جلب نظر زنان بلندپرواز داشت و همواره با حرکات ناشایست نیت سوء خود علیه آن‌ها را در برج ترامپ یا پشت‌صحنه جشنواره‌های مدلینگ و زیبایی اجرا می‌کرد.

تمپل تاگارت، بانوی زیبایی سال 1997 دراین‌باره می‌گوید: زمانی که بانوی زیبای سال معرفی شدم، در مجلسی با ترامپ آشنا شدم. او با صمیمیتی غیرمنتظره و دور از یک مرد متأهل برخورد که موجب تعجب من شد. او یک مرد متأهل بود. ولی رفتار وی در قبال بانوان جوان کاملا وقیحانه بود. تاگارت درباره انتشار فیلم توهین های ترامپ گفت: این فیلم به هیچ عنوان موجب تعجب من نشد. چرا که من به تکرار اعمال زور او علیه زنان زیبا و جوان را به چشم دیده‌ام.

ترامپ همواره برای اظهارت وقیحانه علیه زنان موردانتقاد بوده است. در نهایت، انتشار این فیلم به‌تمامی ادعاهای ترامپ درباره زنان پایان داده است و صدق گفتار قربانیان او را تأیید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار