شریف در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی برای ارائه برنامه‌هایش فرصت جدیدی به دست آورد

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب گفت: قطعا هر رئیس‎جمهوری برای عملیاتی کردن برنامه‌هایش به بیشتر از چهار سال نیاز دارد.

احمد شریف در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون وضعیت اصلاح‌طلبان و اصولگرایان در انتخابات 96 اظهار داشت: حضور نداشتن رئیس جمهور سابق در انتخابات به نفع اصولگرایان است چرا که ممکن بود در صورت ورودش به انتخابات 96 در اردوگاه اصولگرایان تفرقه ایجاد شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه حجت‌الاسلام روحانی تا چه حد می‌تواند از این مسئله بهره‌برداری کند، بیان داشت: قطعا هر رئیس‎جمهوری برای عملیاتی کردن برنامه‌هایش به بیشتر از چهار سال نیاز دارد.

شریف با اشاره به اینکه تا چندی پیش با برخی از سفرها و سخنرانی ها فضای کشور خیلی زود انتخاباتی شده بود، گفت: با توقف این روند، فرصتی برای روحانی به دست آمد تا در این مدت باقیمانده برنامه‌هایش را عملیاتی کند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی خانه احزاب با بیان اینکه برخی ها باید به این مسئله قائل باشند که بهتر است بعد از دو دوره رئیس جمهور بودن دیگر خودشان را در معرض این آزمون جدی قرار ندهند، گفت: بعید است که آنها به برنامه‌ها و تفکرات جدیدی رسیده باشند که بخواهند با رسیدن به قدرت آن‌ها را عملیاتی کنند.

وی خاطر نشان کرد: وقتی کسی در دو دوره ریاست جمهوری موفقیتی نداشته است، نباید باز هم در پی به دست گرفتن سکان هدایت کشور باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۲۲ مهر ۱۳۹۵
تو این 4 سال به اندازه کافی بعضی هنراشو نشون داد مثلا حج رو تعطیل کرد فکر کنم تو 4 سال بعدی عاشورا رو هم تعطیل میکنه
آخرین اخبار