قوچان نژاد: بازی های گذشته برابر کره را فراموش کردیم/ توهین بازیکن کره جنوبی ارتباطی به فوتبال نداشت

مهاجم تیم ملی فوتبال گفت: بازی های گذشته مقابل کره جنوبی را فراموش کردیم و تمرکزمان را روی بازی فردا گذاشتیم.

قوچان نژاد :بازی های  گذشته  برابر کره را فراموش کردیم/ توهین بازیکن کره جنوبی ارتباطی به فوتبال نداشت
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران : رضا قوچان‌‌نژاد در نشست خبری قبل از بازی ایران و کره جنوبی اظهار کرد: همانطور که کاپیتان دژاگه گفت فردا بازی سختی داریم. درست است که نتایج خوبی داشتیم اما آنها دیگر گذشته و دیگر مهم نیستند. بلکه مهم بازی فردا است که باید 3 امتیاز بگیریم.

قوچان‌نژاد گفت:‌ بازی فردا مهم است و باید 3 امتیاز این  بازی را بگیریم و به طور حتم  شور حسینی هم به ما کمک می‌کند و امیدوارم که همه هواداران بیایند و ما را حمایت کنند.چون بازی حساس و مهمی را داریم و نیاز است تا مردم از بازی استقبال کنند.

مهاجم تیم ملی عنوان کرد: تیم ما به طور کامل آماده است و اردوی خوبی را سپری کردیم. ما به کره احترام می‌گذاریم اما اگر خودمان باشیم و عملکردمان را ارائه دهیم به طور حتم 3 امتیاز را می‌گیریم. به هر حال باید با تمرکز و حواس جمع بازی کنیم ضمن اینکه من و کل تیم آماده هستیم و اصلا مصدوم نداریم. ما فردا قصد ارائه یک بازی هجومی را داریم تا نتیجه شیرینی را کسب کنیم. در بازی‌های قبلی هم عملکرد خوبی داشتیم  اما همه این‌بازی‌ها از یاد بردیم و مسابقه پیش رو برای ما مهم است تا به امید خدا با کسب  3 امتیاز این بازی زمین را ترک کنیم.

وی در پایان درباره توهین بازیکن کره‌ای به ایرانی‌ها خاطر نشان کرد : به طور حتم بی‌احترامی بزرگی بود. درست است که آنها نظرشان را گفته‌اند و آزاد هستند نظر بدهند اما این موضوع هیچ ربطی به فوتبال نداشت و این توهین‌هایی که به مردم ایران شد اصلا جایش اینجا نبود تا بخواهد قبل از بازی ایران کره جنوبی زده شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار