اصفهان؛

هشدار پليس آگاهي اصفهان در خصوص سرقت تحت پوشش ماموران سرشماري

رئيس پليس آگاهي استان با اشاره به سوء استفاده سارقان از طرح سرشماري نفوس و مسكن براي انجام سرقت هاي خود در اين خصوص به شهروندان هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" ستار خسروي اظهار داشت: با توجه اجراي طرح سر شماري نفوس و مسکن برخي از مجرمان نيز از اين موقعيت سوء استفاده كرده و تحت پوشش مامور به در منازل رفته و قصد انجام سرقت و زورگيري مي كنند كه در اين خصوص از شهروندان و هم استانيهاي عزيز مي خواهيم تا هوشياري خود را حفظ كرده و نكات ايمني را رعايت نمايند.

وي افزود: شهروندان بايد مراقب باشند كه مامورين سرشمار مي بايست کاور مخصوص پوشيده و کارت شناسايي خود را ارائه نمايند.

اين مقام مسئول عنوان داشت:به شهروندان توصيه مي كنيم تا قبل از آنکه از مشخصات مامور سرشمار اطمينان حاصل نكردند از ارائه اطلاعات به آنها خودداري نمايند.

سرهنگ خسروي بيان داشت: اگر فردي تحت عنوان مامور سرشماري قصد ورود به منزل داشت سريعاً مراتب را از طريق شماره تلفن110 به ماموران پليس اطلاع دهند.

رئيس پليس آگاهي استان به افراد سالمند كه به تنهايي زندگي مي كنند توصيه كرد: افراد را از طريق چشمي در و آيفون هاي تصويري شناسايي كرده و تا قبل از حضور خانواده يا همسايگان مطمئن از باز کردن در بر روي افراد نا شناس تحت هر عنواني خودداري کنيد.


انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار