اصفهان؛

اجرای طرح محيط‌بان در مدارس شهرستان كاشان

طرح محيط‌بان از نيمه دوم مهرماه در مدارس شهرستان كاشان آغازشده‌است.

مدیر روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست کاشان،در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت:این طرح باتوجه به امضای تفاهم‌نامه منعقدشده بین اداره حفاظت محیط زیست و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان با برگزاری جلسات کارشناسی مشترک اجرا می‌شود.

ناهیدعسگری، افزود: گسترش همکاری به منظور افزایش سطح آگاهی، ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان هدف از اجرای طرح یک ساعت با محیط‌بان در مدارس شهرستان کاشان است.

وی تصریح‌کرد: شناخت وظایف محیط‌بانان و مناطق تحت مدیریت سازمان به دانش‌آموزان، ضرورت مشارکت آگاهانه آنها در حفظ محیط زیست،آشنایی دانش‌آموزان و تربیت آنها

به‌عنوان مربیان پرورشی مجری طرح در مدارس، حضور محیط‌بانان در مدارس و آشناکردن دانش‌آموزان با وظایف و نقش خود در طبیعت و شناسایی سختی و مشکلات شغل محیط‌بانی از دیگر اهداف این طرح است.

به‌گفته‌وی، برای اجرای هرچه بهتر و کامل این طرح دانش‌آموزان مدارس اطراف منطقه حفاظت شده قمصر- برزک در منطقه حضور پیدامی‌کنندو از نزدیک با گونه‌های گیاهی و جانوری منطقه آشنا می‌شوند.

عسگری در پایان اظهارداشت: اجرای طرح یک ساعت با محیط‌بان در مدارس کاشان با همکاری واحد فرهنگی اجتماعی آموزش و پرورش این شهرستان و حضور 30 معاون پرورشی مدارس از نیمه دوم مهرماه شروع شده‌است. 


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.