اصفهان؛

شرکت 50 مربی بهداشت کاشان در طرح محیط بان

رییس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از شرکت بیش از 50 نفر از مربیان بهداشت آموزش و پرورش این شهرستان در کارگاه آموزشی توجیهی طرح یک ساعت با محیط بان در مدرسه خبرداد.

محمود قهرمانی، در گفت‌وگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این طرح آموزشی به منظور گسترش همکاری، افزایش سطح آگاهی، ارتقا و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان اجرا می شود.
وی،شناخت دانش آموزان از وظایف محیط بانان، آشنایی با مناطق تحت مدیریت سازمان و ضرورت مشارکت آگاهانه آنها در حفظ محیط زیست را از دیگر اهداف اجرای طرح برشمرد.
به گفته وی، با اجرای طرح یک ساعت با محیط بان در مدرسه می توان  دانش آموزان را با مسایل زیست محیطی آشنا وراهنمایی کرد تا آنها بهتر وبیشتر وظایف و نقش خود را در برابر حف ظ محیط زیست بشناسند.
قهرمانی، هماهنگی با مدارس برای حضور محیط بانان در این فضای آموزشی و پرورشی تاثیرگذار را تامیدکرد و گفت: دانش آموزان مدارس اطراف منطقه حفاظت شده قمصر- برزک در این طرح شرکت داده می شوند.
وی، افزود: آشنایی نزدیک دانش آموزان با گونه های گیاهی و جانوری منطقه از دیگر مزایای اجرای طرح است.
به گفته وی، با اجرای طرح یک ساعت با محیط بان در مدرسه اداره حفاظت محیط زیست کاشان از مهرتاکنون 80 مربی پرورشی آموزش و پرورش این شهرستان آموزش دیده اند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.