شیراز؛

مراسم تاسوعا و عاشورای جهرم در7 شبکه ملي و استاني

7 شبکه ملي و استاني پخش عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان جهرم را پوشش می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ جلسه هماهنگي برگزاري مراسم عزاداري تاسوعا و عاشورا حسینی با حضور امام جمعه، معاون استاندار و فرماندار ويژه شهرستان جهرم، تعدادي از اعضای شورای تامین و رؤساي دستگاه هاي خدماتي و فرهنگي برگزار شد.
فرماندار ویژه جهرم در حاشيه اين جلسه با اشاره به آیین عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در شهرستان جهرم هرساله با حضور پرشور مردم متدین و عزادار به صورت گسترده برگزار می شود که امسال نیز همانند پارسال از 7 شبکه ملي و استاني پخش می شود.
وی افزود: هماهنگی هاي لازم با هیات مذهبی و دستگاه های ذیربط به منظور هرچه باشكوه تر برگزار شدن اين مراسم صورت پذيرفته است.
فرماندار ويژه شهرستان جهرم بیان کرد: مسير هاي حركت دسته جات عزاداري به مسئولین هیات ها ابلاغ شده تا شاهد تداخل هيئت ها با يكديگر نباشيم و مكان نماز جماعت ظهرروز تاسوعا و عاشورا نيز تعيين شده است.
صحرائیان در ادامه سخنان خود تشريح كرد: با هماهنگي شوراي هيات مذهبي شهرستان براي تمامي مسئولين هيآت و مداحان كارت شناسايي صادر گرديده تا موجب تسريع در برنامه ها شود. نيروي انتظامي نيز همانند سال هاي گذشته با همكاري ناحيه مقاومت بسيج و ساير نهاد هاي امنيتي و نظامي ضمن تعامل با هيئت هاي عزاداري عهده دار برقراري نظم و امنيت در طول مسير و محل جايگاه شده است.
وی از هماهنگي با آموزش و پرورش جهت استفاده از محوطه پاركينگ و سرويس بهداشتي مدارس خبر داد و گفت: مدارس همجوار با امامزاده حسين و مصلاي نماز جمعه براي روز هاي تاسوعا و عاشورا در اختيار مردم جهرم قرار خواهد گرفت.
فرماندار ويژه شهرستان جهرم اظهارداشت: در جلسات مستمر شوراي تامين شهرستان آخرين هماهنگي ها و تمهيدات امنيتي لازم نيز صورت گرفته و نيروي انتظامي نيز در دو بخش راهور و امنيتي انتظامي فعاليت هاي خود را با همكاري ناحيه مقاومت بسيج انجام خواهد داد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار