شیراز؛

محکومیت حرکت تروریستی گروهای تکفیری

امام جمعه اهل سنت شیراز حرکت تروریستی گروهای تکفیری در جنوب استان فارس را محکوم کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ شیخ عبدالواحد خواجوی در خطبه های نماز جمعه اهل سنت شیراز به حوادث چند روز گذشته در جنوب استان فارس اشاره کرد و گفت : متاسفانه عده ای از عناصر تروریست های اتباع غیر ایرانی با بیش از صد کیلوگرم مواد منفجره قصد خرابکاری در بین براداران شیعه و سنی را داشتند که با هوشیاری ماموران اطلاعات دستگیر شدند.
وی گفت:امروز وجود نیروهای امنیتی و در راس آن وزارت اطلاعات نعمتی برای کشور است و مردم ایران باید قدر این امنیت را بدانند.
امام جمعه اهل سنت شیراز با محکوم کردن این حرکت تروریست های تکفیری افزود : این امنیت در گرو وحدت شیعه و سنی، ایستادن پشت سر رهبری و توجه نکردن به سخنان پوچ دشمنان است.
شیخ عبدالواحد خواجوی گفت: اگر دشمن بتواند بین شیعه و سنی اختلاف بیندازد امنیت از بین می رود.
وی با بیان اینکه دشمنان مسلمانان از صدر اسلام تا کنون به بهانه های مختلف قصد ضربه زدن به اسلام را داشتند ، گفت : روزانه شاهد کشته و مجروح شدن ده ها تن از مسلمانان در سراسر دنیا هستیم که پشت پرده همه این جنایت ها استکبار و در راس آنها امریکا و اسرائیل جنایتکار است .
شیخ عبدالواحد خواجوی با اشاره به اینکه عده ای به اسم اسلام کارهای بسیار ناشایست انجام می دهند و قصد تضعیف و لکه دار کردن دین مبین اسلام را دارند گفت : در هیچ کجای اسلام و قرآن این حرکات ناپسند آورده نشده و پیامبر اسلام هیچ کجا به چنین حرکات زشتی اشاره نکرده است.
امام جمعه اهل سنت شیراز در بخش دیگری از سخنان خود به هم پیمانی برخی از کشورهای اسلامی با استکبار اشاره کرد و گفت: متاسفانه این کشورها با حمایت تکفیری ها قصد ضربه زدن به اسلام را دارند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.