ایلام؛

رفع محرومیت روستایی با جدیت و تلاش

سرپرست فرمانداری چرداول از احداث یک مرکز بهداشتی درمانی روستایی و همچنین یک ایستگاه فرستنده دیجیتال در دهستان زردلان از توابع بخش هلیلان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مراد یگانه اعلام کرد: رفع محرومیت این دهستان با جدیت و کار شبانه روزی با عنایت استاندار  در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، دولت نیز بر رسیدگی به مشکلات و نارسایی ها در روستاها و رشد و توسعه عمرانی این مناطق اهتمام ویژه ای دارد.

وی گفت : تمام روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 96 گازرسانی می شوند و شرکت گاز بر اساس اولویت گازرسانی به روستاها را انجام می دهد که روستاهای بخش هلیلان و زردلان در اولویت قرار دارند.

وی افزود : یکی از مشکلات و معضلات اجتماعی این منطقه که باعث تعطیل شدن عملیات اجرایی خط لوله 56 اینچ گاز صادراتی در زردلان شده بود با رایزنی مراجع قضایی، اجرایی و منابع طبیعی حل و فصل گردید که مورد استقبال و رضایتمندی بزرگان و معتمدان روستاهای زردلان نیز قرار گرفت.

یگانه اظهار کرد : تا پایان سال جاری پنج کیلومتر از جاده روستایی گلدره روکش آسفالت می شود و همچنین برای استفاده بهتر مردم از خدمات بهداشتی، درمانی و بهره گیری از شبکه های صدا و سیما با اختصاص اعتبار مناسب یک مرکز بهداشتی درمانی و یک ایستگاه دیجیتالی در این منطقه احداث می شود.









انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.