ایلام؛

تعامل با سازمان های مرکزی در ارزیابی عملکرد دستگاه ها

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار گفت: تعامل با سازمان های مرکزی و میزان موفقیت در جذب اعتبارهای ملی باید در ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی لحاظ شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حشمت اله عسگری در نشست شورای راهبردی توسعه استان گفت : این 2 شاخص علاوه بر دیگر شاخص های عمومی و اختصاصی تعریف شده قبلی است و می توان بین 200 تا 500 امتیاز برای آن در نظر گرفت.

وی گفت : این موضوع به عنوان یک پیشنهاد مطرح می شود اما اجرایی شدن آن نیاز به موافقت استاندار بعنوان رئیس شورای راهبری توسعه استان دارد.

وی افزود : سیستم اداری استان در تعامل با دیگر ارکان جامعه از جمله دولت است و اینکه دستگاه ها تا چه میزان موفق به دریافت اعتبارات و امکانات ملی برای استان شده اند، بسیار مهم است.

عسگری تاکید کرد : باید بر اساس ردیف اعتبارهای ملی و برخی شاخص های جمعیتی، معیاری برای میزان جذب این اعتبارها مختص هر دستگاه اجرایی تعریف شود تا بر اساس آن عملکرد دستگاه ها مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی اضافه کرد : تعدادی از مدیران استان با سازمان های مرکزی خود درگیر هستند و بیشترین رفت و آمد مقامات کشوری این دستگاه ها را در استان داریم اما در حساب و کتاب مربوط به ارزیابی عملکرد دستگاه ها هیچ جایگاه ندارند.

وی با تاکید بر اینکه پیشرفت کشور با این جمعیت نیروی انسانی نیازمند واکاوی و نگریستن موشکافانه به مسائل است، افزود : در ساختار جدید سازمان برنامه و بودجه، شورای راهبری توسعه با ترکیب بسیار مناسبی شکل گرفته است.

عسگری یادآور شد: یکی از رسالت ها و وظایف این شورا بررسی وضعیت استان از ابعاد مختلف و ارائه راهکارهای ارتقا و توسعه استان است.











انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.