درخواست مسئول درمان عتبه حسینی از هلال احمر ایران؛

250 پزشک برای پوشش درمان زائران در کربلا مستقر شوند

مسئول درمان عتبه حسینی با ابراز رضایت از خدمات درمانی جمعیت هلال احمر ایران خواستار اعزام 250نفر کادر درمان هلال احمر در کربلا همزمان با اربعین حسینی شد.

250 پزشک برای پوشش درمان زائران در کربلا مستقر شوندبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، شیخ عباس شوک گفت: جمعیت هلال احمر ایران به واسطه خدمات بزرگ و گسترده ای که در سراسر جهان ارائه می دهد از جمله جمعیت های برتر و بزرگ در دنیا محسوب می شود.

وی به همکاری جمعیت هلال احمر ایران با عتبه حسینی اشاره کرد و افزود: همکاری های جمعیت هلال احمر ایران با عتبه مقدسه در زمینه اعزام پزشکان ایران به کربلا در مناسبت های مختلف و اعزام بیماران برای درمان در ایران بسیار مناسب و ثمربخش است.

وی افزود: در مناسبت هایی مثل عاشورا، اربعین و نیمه شعبان که جمعیت زائران حتی به چند ده میلیون می رسد، شاهد ارائه خدمات درمانی بسیار مطلوبی از سوی پزشکان هلال احمر ایران در چادرهای عتبه و هلال احمر بودیم که قدردان زحمات تمامی عوامل هلال احمر ایران هستیم.

معاون اداره شئون طبی عتبه حسینی با ابراز رضایت از خدمات هلال احمر ایران در کربلا، گفت: خدمات جمعیت هلال احمر ایران در سطح مطلوبی بوده و درخواست کردیم برای پوشش درمان زائران در اربعین 250نفر از کادر درمان هلال احمر ایران در کربلا مستقر شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار