کمالی مطرح کرد؛

افزایش 2برابری مراجعات به درمانگاه هلال احمر ایران در کربلا/ ارجاع 3 زائر به بیمارستان

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران در عراق از افزایش 2برابری مراجعات به درمانگاه شفاء کربلا در 3روز اخیر خبر داد.

افزایش 2برابری مراجعات به درمانگاه هلال احمر ایران در کربلا/ افزایش 3چادر درمانی در روز عاشورابه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال‌احمر، حمید کمالی با اشاره به افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در درمانگاه شفاء هلال‌احمر اظهار کرد: با نزدیک شدن به روز عاشورا و افزایش تعداد زائران در کربلا، میزان مراجعات  به درمانگاه 2برابر  شده و مراجعه به چادرهای درمانی نیز پر تعداد است.

وی افزود: با توجه به این که علاوه بر زائران حج و زیارت، زائران آزاد، زائران کشورهای عراق، پاکستان و ...نیز در کربلا حضور دارند تعداد مراجعات افزایش یافته است، به طوری که در هر ساعت بیش از هزار نفر به چادر عتبه مراجعه می‌کنند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر ایران بیان کرد:  شب گذشته یک مورد بیمار سکته قلبی در چادر عتبه داشتیم که با 2بیمار دیگر از درمانگاه شفاء برای تشخیص و  مراقبت های بیشتر به بیمارستان عراقی ارجاع شدند.

وی با اشاره به افزایش 3 چادر درمانی از ساعت اولیه روز عاشورا در کربلا، تصریح کرد: علاوه بر چادرهای بین الحرمین در باب الشهدا و خیابان جمهوری(بلوشی)، چادرهایی نیز در خیابان خارج بین الحرمین(پشت باب الشهدا)، باب قبله حضرت عباس(ع) و مجمع تجاری کوثر از ساعت ۳صبح روز عاشورا برپا خواهد شد.

به گفته کمالی چادر عتبه واقع در بین الحرمین تا شب عاشورا برپا و خدمات درمانی را به زائران حسینی ارائه خواهد داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار