شریعت نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

دولت خواستار بررسی اولویت‌های محیط زیستی به میزان منابع است/ برنامه ششم توسعه واقع بینانه تر تنظیم شد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت خواستار بررسی اولویت‌های زیست محیطی بر اساس منابع و نگاه واقع بینانه به معضلات این حوزه است.

دولت خواستار بررسی اولویت‌های محیط زیستی به میزان منابع است/ برنامه ششم توسعه واقع بینانه تر تنظیم شد
شمس الله شریعت نژاد، عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: دولت خواستار رسیدگی به حل معضلات زیست محیطی براساس اولویت ها و منابع تخصیص داده شده است.

وی با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه مشکلات زیست محیطی واقع بینانه تر تنظیم شده است، افزود: در گذشته مسئولان آمال و آرزوهایشان را بدون در نظر گرفتن بسترها و ساز و کار های موجود در جامعه به قلم می آورند بطوری که در زمان اجرایی شدن برنامه ها، نه منابع آنچنانی برای اعمال طرح و لوایح وجود داشت و نه عزم و اراده جدی. اما خوشبختانه در برنامه ششم توسعه تمامی جوانب در نظر گرفته شده است.

شریعت نژاد ادامه داد: در برنامه ششم توسعه سعی کرده‌ایم در ابتدا و قبل از اقدام به رفع و یا کاهش معضلات زیست محیطی از جمله بحران آب، آلودگی هوا و  دور نمای بحث درآمدیشان را پیش‌بینی کنیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی گفت: کشور باید به سمت و سوی تولید، ارتقا سطح خدمات و الگو برداری از کشورهای پیشرفته دنیا پیش رود تا بحران های این حوزه را ریشه کن کرده و امنیت به جامعه بازگردد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار