خدادادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصلاح قانون خدمات کشوری دست سودجویان را کوتاه می کند/ دولت لایحه دائمی را به مجلس ارسال نکرد

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هنوز در انتظار ارسال لایحه دائمی قانون خدمات کشوری هستیم، گفت: دولت تا پایان مهر ماه برای ارسال این لایحه به مجلس فرصت دارد.

اصلاح قانون خدمات کشوری دست سودجویان را کوتاه می کند/ دولت لایحه دائمی را به مجلس ارسال نکرد

سلمان خدادادی، رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هنوز در انتظار ارسال لایحه دائمی قانون خدمات کشوری هستیم، اظهار داشت: براساس جلسات تشکیل شده با رئیس سازمان استخدامی و اداری کشور در خصوص ضرورت دائمی شدن لایحه قانون خدمات کشوری، دولت تا پایان مهر ماه برای ارسال این لایحه به مجلس فرصت دارد.

وی تصریح کرد: دولت با دائمی شدن قانون خدمات کشوری موافق است اما علت تعللش در ارسال این لایحه را نمی‌دانیم بنابراین امروز نامه‌ای در این رابطه به رئیس جمهور ارسال خواهیم کرد.

خدادادی با بیان اینکه تمامی سیستم‌های اداری کشور به قانون خدمات کشوری وابسته است، افزود: با دائمی شدن لایحه قانون خدمات کشوری به طور حتم مشکلات موجود در بخش مدیریتی، استخدامی، اداری، نظام دریافت و پرداخت و اقتصاد کشور کاهش می‌یابد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی ساختار اداری از صفر تا 100 با اصلاح و دائمی شدن این قانون مشخص می‌شود به گونه‌ای که هم دست سودجویان از تخلفات مربوط به این بخش کوتاه و هم تشکیلات کشوری سرو سامان می‌گیرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار