اردبیل؛

احداث پالایشگاه نفت در بخش موران گرمی

فرماندار شهرستان گرمی گفت: پالایشگاه نفت به‌زودی در بخش موران گرمی کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ میرعلی رحیمی‌زاد در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شهرستان گرمی افزود: پالایشگاه نفت به‌زودی در بخش موران گرمی کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به پالایشگاه نفت شهرستان گرمی اشاره کرد و افزود: علی‌رغم ناملایمتی‌های فراوان از سوی دستگاه‌های استان، موافقت اولیه برای ایجاد پالایشگاه اخذ شده و کلنگ آن به‌زودی در بخش موران به زمین زده می‌شود.

فرماندار گرمی با بیان اینکه دولت برای رفع محرومیت از مناطق محروم تمام توان خود را به کار گرفته است، تصریح کرد: تدوین و ارسال لایحه مناطق آزاد در نقاط مرزی نشان از دوراندیشی دولت برای شهرستان‌های محروم است که تلاش می‌شود با رأی قاطع مجلسی‌ها به تصویب رسیده و عملیاتی شود.

رحیمی‌زاد گفت: در سه سال اخیر و بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید راهبردهای مناسبی برای توسعه شهرستان محروم گرمی با مشارکت بخش خصوصی فراهم آمده است.

وی با یادآوری اینکه در این مدت تلاش کردیم تا در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی طرح‌های توسعه‌ای را مورد حمایت قرار دهیم، گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی اقدامات زیربنایی اساسی برای شهرستان انجام شده که در آینده‌ای نه چندان دور گرمی را متحول می‌کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.