مشهد؛

پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از پرداخت 2165 میلیارد ریال رونق تولید به واحدهای تولیدی این استان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ راضیه علیرضایی گفت : در راستای اجرای طرح رونق اقتصادی و اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی استان تاکنون در خراسان رضوی به بیش از 137 واحد تولیدی , 2165میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است .

وی افزود : پرداخت این تسهیلات با رویکرد اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی بوده است و با فعالیت خوب دبیرخانه کارگروه رونق تولید استان و همکاری بانک ها تاکنون,بیشترین تعداد پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی در کشور به استان خراسان رضوی تعلق دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: 965 واحد تولیدی کوچک و متوسط در استان برای اخذ تسهیلات ثبت نام کرده اند و از این تعداد 814 واحد با پیش بینی تسهیلات 11460 میلیارد ریال تسهیلات به بانک های عامل معرفی شده اند.

علیرضایی تاکید کرد: استان خراسان رضوی در بین سایر استانهای کشور به لحاظ میزان مبالغ پرداختی تسهیلات رونق تولید بانکها ، تعداد واحدهای معرفی شده به بانک ها رتبه سوم و همچنین تعداد واحدهای تولیدی عقد قرارداد شده در فرآیند سامانه بهین یاب رتبه دو را دارد.

وی خاطر نشان کرد : ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان طی شش ماه اول سالجاری, 34 جلسه برگزار کرده و در این مدت 965 مصوبه داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: از مجموع کل این مصوبه ها، 473 مصوبه معادل 49 درصد مصوبات اقدام شده و 492 مصوبه در دست اقدام است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.