مشهد؛

نخبگان قرآنی خراسان رضوی در مسابقات کشوری

مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 63 نخبه قرانی خراسان رضوی، به مسابقات کشوری قران کریم اعزام شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جعفر حسینی گفت: سی و نهمین دوره دوره از رقابت های کشوری در شهر رشت می باشد.
وی افزود: خراسان رضوی در مسابقات کشوری در بخش آقایان 34 نماینده دارد،
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: در این مسابقات در رشته قرائت تحقیق 5 نماینده حضور دارد.
حسینی بیان کرد: اکبر رودکی در رشته اذان، محمدجوادمصطفی زاده در رشته دعا خوانی، حمزه یزدان فر در رشته ابتهال و سیدمجتبی جلیلی زاده، هاشم وحیدیان، مجید غلامی در رشته معارف به این مسابقات اعزام می شوند.
وی افزود: خراسان رضوی در بخش بانوان نیز 29 نماینده دارد، که در این مسابقات با سایر رقبا به رقابت می پردازند.
مسئول امور قرآنی اداره کل اوقاف خراسان رضوی ادامه داد: بخش خواهران نیز در رشته قرائت ترتیل و قرائت تحقیق، به ترتیب 4 و 5 نماینده، 1 نماینده در رشته دعاخوانی و 2 نماینده در رشته معارف دارد.
حسینی با بیان اینکه برای اولین بار مسابقات رشته مدیحه سرایی و تواشیح همزمان با مسابقات سایر رشته برگزار می شود، گفت:در بخش آقایان گروه نجل الهدی با حضور 6 نفر از مشهد و در بخش بانوان گروه های آل یاسین و آل طاها از سبزوار در این مسابقات حضور دارند.
وی افزود: سی و نهمین دوره مسابقات کشوری از 25 لغایت 7 آبان برگزار می شود و برادران شرکت کننده، از 25 لغایت 1 آبان و خواهران شرکت کننده از 2 لغایت 7 آبان ماه به رقابت با سایر رقبا می پردازند.
گفتنی است مسابقات کشوری قران کریم در مجتمع فرهنگی، تفریحی زیبا کنار شهرستان رشت استان گیلان برگزار می شود.
انتهای پیام//ی.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.