فدراسیون به وعده‌اش عمل می‌کند؟

وضعیت مبهم تیم‌های بدهکار در فاصله چند روز به آغاز لیگ

در حالی که رقابت های لیگ برتر والیبال از 28 مهرماه آغاز خواهد شد، هنوز مشخص نیست تیم‌های بدهکار بدهی خود را پرداخت کرده‌اند یا خیر؟

وضعیت مبهم تیم‌های بدهکار در فاصله چند روز به آغاز لیگبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های لیگ برتر والیبال (جام شهدای منا) از 28 مهر ماه با برگزاری 6 دیدار آغاز خواهد شد.  
قرعه کشی برگزاری مسابقات سی امین دوره لیگ برتر والیبال در حالی دو هفته قبل با حضور مسئولان سازمان لیگ، فدراسیون و مسئولان تیم های حاضر در این دوره از رقابت ها برگزار شد که محمدرضا داورزنی، رییس فدراسیون والیبال از آخرین مهلت پرداخت بدهی باشگاه ها در آن مراسم خبر داد و به مسئولان تیم های بدهکار اولتیماتوم داد که تنها تا 19 مهر فرصت دارند بدهی خود به فدراسیون، بازیکنان و کادر فنی را پرداخت کنند.

داورزنی با توضیح این مطلب که این بار برخورد جدی با بدهکاران مالی صورت خواهد گرفت ، عنوان کرد که در صورت عدم تسویه حساب مالی اجازه حضور این تیم ها در لیگ سی ام داده نخواهد شد و حتی عنوان کرد که اگر لیگ امسال تنها با 8 تیم برگزار شود، بهتر از حضور تیم های بی نظم در مسابقات است.

در همین راستا، سعید درخشنده، رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال هم فردای همان روز با ارسال بیانیه‌ای به مدیریت باشگاه ها آخرین مهلت پرداخت بدهی ها را به طور کتبی بار دیگر به باشگاه‌ها اعلام کرد.

با این تفاسیر و در حالی که مهلت داده شده از سوی فدراسیون و سازمان لیگ به باشگاه های بدهکار، 5 روز پیش به پایان رسیده است، هنوز مشخص نیست که آیا باشگاه های بدهکار اقدام به تسویه حساب مالی خود کرده اند یا خیر؟

هر چند به نظر می رسد فرصت داده شده به مدیران تیم های بدهکار برای آن ها کافی نبوده است و هنوز این پرداخت ها صورت نگرفته است. باید منتظر ماند و دید اقدام سازمان لیگ و فدراسیون والیبال چه خواهد بود. آیا باز هم همچون فصول گذشته تیم های بدهکار در لیگ حاضر می‌شوند و اثرات مخرب این اتفاق تا پایان لیگ به والیبال ضربه خواهد زد، یا این بار باید منتظر برخورد جدی و قاطع از سوی فدراسیون نشینان بود. شاید این بار سازمان لیگ و فدراسیون با استناد به صحبت‌های داورزنی لیگی را با تعداد تیم کمتر اما نظم بیشتر برگزار کند.

موضوع دیگری که پیش از آغاز مسابقات لیگ سوال برانگیز است، این است که چرا برنامه دور رفت مسابقات هنوز به طور کامل از سوی سازمان لیگ اعلام نشده است آن هم در حالی که در جلسه قرعه کشی لیگ عنوان شده بود در پایان همان هفته برنامه دور نخست به طور کامل منتشر خواهد شد. بدون شک عدم اعلام برنامه کامل از سوی سازمان لیگ برنامه ریزی تیم ها را برای حضور در مسابقات بر هم خواهد زد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار