اکبری: تمدید مهلت بدهکاران بی فایده است / بعید است در یک هفته معجزه شود

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: تمدید مهلت پرداخت بدهی بدهکاران لیگ برتر والیبال از سوی سازمان لیگ بیهوده است و بعید است در یک هفته معجزه شود.

اکبری: تمدید مهلت بدهکاران بی فایده است / بعید است در یک هفته معجزه شودپیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعلام نشدن برنامه دور رفت لیگ برتر والیبال گفت: این شیوه برنامه ریزی و این که در فاصله چند روز مانده به مسابقات هنوز مشخص نیست که ما در هفته دوم با کدام تیم بازی داریم اصلا جالب نیست.

وی ادامه داد:‌ما هنوز نمی دانیم در هفته دوم مسابقات میزبان هستیم یا باید به شهر دیگری برویم. عدم آگاهی ما از این موضوع قطعا کار ما را در رزرو بلیت و هتل و یا آماده کردن شرایط اسکان تیم حریفمان دچار مشکل می‌کند.

سرمربی تیم پیکان با اشاره به این موضوع که هنوز اعتراض رسمی از سوی پیکان به سازمان لیگ ارائه  نشده است، گفت: باید منتظر بمانیم و ببینیم این برنامه چه زمانی اعلام می‌شود با این حال کاملا مشخص است که همه تیم ها هم مانند پیکان نگران وضع موجود هستند. 

اکبری ضمن اشاره به این موضوع که باشگاه پیکان مبلغ ورودی خود را پرداخت کرده است،‌گفت: بسیاری از تیم‌ها هنوز ورودی خود را پرداخت نکرده‌اند و خیلی از تیم‌ها هم هنوز بدهکار هستند. همان وضعیتی که سال قبل هم پابرجا بود.

وی درباره تمدید مهلت تسویه حساب بدهکاران از سوی سازمان لیگ، بیان کرد: قطعا اگر قرار بود این بدهی تسویه شود در مهلت قبلی پرداخت می شد. در این یک هفته معجزه نخواهد شد. مشخص نیست که فدراسیون و سازمان لیگ در ادامه چه تصمیمی خواهد گرفت.

اکبری درباره بازی هفته نخست تیمش در لیگ برتر، گفت: در گام نخست باید به مصاف شهرداری ارومیه برویم. هر دو تیم هنوز به هماهنگی صددرصدی نرسیده‌اند و این موضوع منجر خواهد شد که بازی غیرقابل پیش بینی شود. 

وی در پایان گفت: تمام تلاش ما این است که از بازی نخست آغاز خوبی داشته باشیم و دست پر از زمین خارج شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار