جام بسکتبال باشگاه های آسیا

نماینده ایران برابر تیم چایناکشگر شکست خورد و از صعود به مرحله نهایی باز ماند

تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در رقابت های جام باشگاه های آسیا برابر تیم چایناکشگر چین شکست خورد و از صعود به مرحله نهایی باز ماند.

نماینده ایران برابر تیم چایناکشگر شکست خورد و از صعود به مرحله نهایی باز ماندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ وتور باشگاه خبرنگاران جوان:بیست و پنجمین دوره از رقابت های جام بسکتبال باشگاه های آسیا از 17مهرماه در شنزو چین آغاز شد و تیم پتروشیمی بندرامام، نماینده ایران پس از پشت سر گذاشتن دور مقدماتی و مرحله یک چهارم نهایی، به مرحله نیمه نهایی راه یافت و عصر امروز به مصاف تیم چاینا کشگر رفت و در یک بازی حساس و نزدیک با امتیاز 90بر86 از تیم چایناکشگر چین شکست خورد و از صعود به مرحله نهایی باز ماند.

ترکیب اولیه تیم پتروشیمی:
روزبه ارغوان،جرالد رابینسون،جیمز وایت،بهنام یخچالی و اوشین ساهاکیان

 در کوارتر اول هردوتیم پایاپای بازی کردند و در نهایت نماینده کشورمان 28بر25 حریف خود را در هم کوبید.در کوارتر دوم شاگردان شاهین طبع با دفاع خوب توانستند 25بر20 تیم میزبان را شکست دهد و نیمه نخست این رقابت 53بر45 به سود پتروشیمی به پایان رسید.

 نیمه دوم در کوارتر سوم، بهنام یخچالی عملکرد مهمی در این بازی داشت و با پرتاب های متوالی سه امتیازی توپ های زیادی را وارد سبد کرد اما تیم میزبان که در نیمه دوم نبض بازی را در دست گرفته بود 24بر20 نماینده ایران را شکست داد.در کواتر پایانی نماینده چین با ضدحملات موفق شد تیم پتروشیمی را شکست دهد و راهی مرحله نهایی شود

در نهایت نماینده کشورمان مغلوب تیم چایناکشگرچین شد و از صعود به مرحله نهایی باز ماند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار