یاسوج؛

تعیین تکلیف پرونده های مودیان مالیاتی تا بهمن ماه

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پرونده های مربوط به عملکرد سال 94مودیان حقوقی و حقیقی اداره کل امور مالیاتی استان تا پایان بهمن ماه سال جاری تعیین تکلیف می شوند.

به  گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ مدیرکل امور مالیاتی استان در بازدید از اداره امور مالیاتی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه اولویت برنامه های این اداره ی کل به روز کردن پرونده های مالیاتی، عملکرد مؤدیان است گفت: پرونده های مربوط به عملکرد سال 1394 مودیان حقوقی و حقیقی استان، تا پایان بهمن ماه سال جاری تعیین تکلیف می شوند.

محمدعلی غفاری در این بازدید ضمن بررسی امکانات، از رفع کمبودهای نرم افزاری و سخت افزاری این اداره تا پایان سال جاری خبر داد.

وی همچنین با اشاره به تاکیدات رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور در اجلاسیه ی اخیر مدیران کل در تهران، ادامه داد: در حوزه ی عملکرد اداره ی کل باید موضوعاتی همچون برداشت اطلاعات اظهاری مؤدیان، اعتبارسنجی اطلاعات و موضوع توافق مالیاتی مؤدیان با رﺅسای امور بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل امور مالیاتی استان، آموزش تخصصی کارکنان به ویژه در زمینه ی طرح جامع مالیاتی را ضروری دانست و گفت: ارتقاء سطح معلومات تخصصی همکاران سبب تسریع در روند خدمات رسانی به مؤدیان می شود.

غفاری تشخیص صحیح، دقیق و همراه با مستندات را از نکات لازم در جهت توافق مالیاتی با مؤدیان دانست و افزود: تشخیص دقیق کارشناسان مالیاتی موجب تمکین آگاهانه ی مودیان و در نهایت تحقق حقوق دولت می شود.

مدیرکل امور مالیاتی استان،رضایتمندی مؤدیان و استفاده از ظرفیت های قانونی سازمان برای حمایت از بخش تولید را از اولویت های این اداره ی کل عنوان کرد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.