هفته هشتم سری آ

ناپولی 1 رم 3/گرگها با فتح سن پائولو جای ناپولی را در رتبه دوم گرفتند

در نخستین دیدار از هفته هشتم رقابتهای سری آ ایتالیا تیم ناپولی در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل میزبان رم بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در نخستین دیدار از هفته هشتم رقابتهای سری آ ایتالیا تیم ناپولی در ورزشگاه سن پائولو شهر ناپل میزبان رم بود که در نهایت با نتیجه سه بر یک از این تیم شکست خورد.

دقیقه ۴۳ پاس زیبای محمد صلاح در محوطه جریمه به ادین ژکو رسید و ضربه این بازیکن به گوشه سمت چپ دروازه رینا رفت تا نخستین گل رم در این دیدار باز هم با همکاری صلاح و ژکو به ثمر برسد.

دقیقه ۵۴ سانتر زیبای فلورنزی از روی ضربه آزاد توسط ژکو در مرکز محوطه جریمه با ضربه سر به گوشه سمت چپ دروازه ناپولی رفت تا رم با حساب ۲-۰ پیش بی‌افتد.

دقیقه ۵۸ ارسال غلام به محوطه جریمه با ضربه سر کولیبالی به نخستین گل ناپولی تبدیل شد تا ناپولی برای بازگشت به این دیدار امیدوار شود.

دقیقه ۸۵ پاس دِروسی در محوطه جریمه به محمد صلاح رسید و ضربه پای چپ این بازیکن به گوشه سمت چپ دروازه رینا رفت تا رم با حساب ۳ بر ۱ پیش بی‌افتد.

رم با این برد 16 امتیازی شد و در رده دوم جدول رده بندی و پشت سر یوونتوسی که از 7 بازی 18 امتیاز دارد ایستاد. ناپولی اما با یک پله سقوط به رده سوم رفت و در امتیاز 14 باقی ماند. لاتزیو، کیوو و میلان همه 13 امتیازی هستند و این شانس را دارند تا بعد از بازی های این هفته شان بالاتر از تیم سری بایستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار