هفته هشتم سری آ

یوونتوس 2 اودینزه 1/دیبالا ناجی بیانکونری شد

در هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و اودینزه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آلگری موفق شدند با حساب دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در هفته هشتم سری آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و اودینزه به مصاف هم رفتند که در پایان شاگردان آلگری موفق شدند با حساب دو بر یک حریف خود را شکست دهند.

دقیقه 30 اودینزه گل اول بازی را به ثمر رساند. یانتکو، بازیکن جوان اهل جمهوری چک اودینزه با شوتی از پشت محوطه جریمه و با تعلل بوفون موفق شد تا دروازه تیم میزبان را باز کند.

دقیقه 43 یووه بازی را به تساوی کشاند تا بازنده به رختکن نرود. ضربه ایستگاهی دیبالا به زیبایی به گوشه بالای دروازه رفت تا بازی به‌تساوی کشیده شود.

دقیقه 51 خطای مدافع اودینزه روی ساندرو باعث شد داور نقطه پنالتی را نشان دهد. دیبالا ستاره آرژانتینی یووه از روی نقطه پنالتی حساب کار را دو بر یک کرد.

این بازی دیگر گلی را نداشت و ایگواین که قبل از مسابقه جایزه بهترین بازیکن ماه یووه را دریافت کرده بود و در این بازی نیز از دقیقه 66 به جای مانژوکیچ وارد زمین شد نتوانست گلزنی بکند تا بازی با نتیجه دو بر یک به پایان برسد.

در جدول مسابقات یوونتوس با 21 امتیاز در صدر قرار دارد و اودینزه با 7 امتیاز در رتبه هفدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار