هفته هشتم سری آ

اینترمیلان 1 کالیاری 2/شکست نراتزوری با بی دقتی کاپیتان و دروازه بان

هفته هشتم بازی های لیگ فوتبال ایتالیا، سری آ، امروز پیگیری شد و در یکی از حساس ترین بازی ها اینتر در سن سیرو به مصاف کالیاری رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اینتر در هفته هشتم سری آ، امروز ساعت 16:30 در جوزپه مئاتزا به مصاف کالیاری رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه  2-1 به سود کالیاری پایان یافت.

دقیقه 25 مائورو ایکاردی به وسیله آلوز در محوطه جریمه کالیاری سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. ایکاردی پشت ضربه پنالتی قرار گفت و آن را با پای راست و بی دقتی به بیرون زد.این بازی که تحت‌تأثیر اختلافات به وجود آمده بین هواداران دوآتشه اینتر و مائورو ایکاردی قرار داشت پس از هدر دادن پنالتی توسط وی ، هواداران اینتر او را هو کردند.

دقیقه 55 ژوائو ماریو اولین گل بازی را برای اینتر به ثمر رساند، ایوان پریشیچ با فرار خوب از سمت چپ ملی پوش پرتغالی را در محوطه جریمه حریف صاحب توپ کرد و شوت اول این بازیکن توسط دروازه بان حریف مهار شد اما در توپ برگشتی ماریو موفق به گل زنی شد.

دقیقه 70 فدریکو ملچیوری گل تساوی را به ثمر رساند، دی گنارو از غفلت مدافعین اینتر استفاده کرد و ملچیوری را در محوطه شش قدم صاحب توپ کرد و این بازیکن هم با ضربه ای آسان هاندانوویچ را مغلوب کرد.

دقیقه 85 سمیر هاندانوویچ با یک گل به خودی کالیاری را پیش انداخت، کالیاری صاحب یک ضربه کرنر شد و توپ ارسالی با اشتباه سمیر به ملچیوری رسید، این بازیکن در  نزدیکی نقطه پنالتی اقدام به شوت زنی کرد اما در یک رفت و برگشت عجیب، هاندانوویچ به اشتباه دروازه خودی را گشود تا کالیاری 2-1 جلو بیفتد.

اینتر در نهایت شکست خورد تا در امتیاز 11 باقی بماند و در رده دوازدهم قرار گیرد. کالیاری اما 13 امتیازی شد و در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. این سومین بازی پشت سر هم در سری آ است که دبوئر و شاگردانش در آن موفق به بردن نمی شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار