کرمانشاه؛

پرداخت مطالبات گندم کاران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: 15 درصد از مطالبات گندم کاران استان امشب پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛خسرو شهبازی با اشاره به طلب 400 میلیارد تومانی گندم کاران استان اظهار کرد: 15 درصد این مبلغ یعنی حدود 60 میلیارد تومان آن امشب واریز خواهد شد.حدود 340 میلیارد تومان دیگر باقی می‌ماند که به زودی پرداخت خواهد شد.

وی با بیان اینکه دولت هفت هزار میلیارد تومان فروش اوراق برای محصولات کشاورزی در نظر گرفته است، افزود: از این محل به زودی مطالبات کشاورزان پرداخت خواهد شد و قولی که برای پرداخت آن داده‌اند تا پایان ماه است.

شهبازی در ادامه با اشاره به مصوبه سال 91 مبنی بر ممنوعیت صدور مجوز برای ساخت سیلوی جدید در استان تاکید کرد: اکنون با کمبود سیلو برای ذخیره گندم، جو و ذرت مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه سالانه حدود یک میلیون و 500 هزار تن گندم، جو و ذرت در استان تولید می‌شود، یادآوری کرد: این در حالیست که ظرفیت سیلوهای ما یک میلیون و 298 هزار تن است.

به گفته این مسئول، این شرایط باعث شده بحشی از ذرت و جو استان در انبارها و نه در سیلو ذخیره سازی شود.

شهبازی با بیان اینکه این مصوبه مربوط به چند سال قبل بوده و از آن زمان تاکنون سیلوی جدیدی در استان ایجاد نشده، خاطرنشان کرد: دلیل تصویب این مصوبه اعتراض برخی از سیلوداران به ظرفیت مازاد و خالی ماندن سیلوهایشان بوده که اکنون از آن زمان پنج سال گذشته است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار