سیدی: خواب راحت را از چشم نفتی ها می گیریم

مربی دروازه بان های فصل گذشته نفت تهران گفت: تا زمانی که مطالباتمان پرداخت نشود، هر جا مسئولان نفتی باشند ما هم هستیم.

محسن سیدی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تجمع امروز نفتی های قدیمی در محل این باشگاه گفت: از حق و حقوق خود و زن و بچه مان نمی گذریم همان گونه که قبلا تجمع کرده بودیم، امروز هم نشستی را در دفتر منصور عرفانیان نماینده شرکت بهنام پیشرو  برگزار کردیم اما در کمال تعجب وی می گوید تا زمانی که مسئولان سابق باشگاه صورت حساب های مالی را به ما تحویل ندهند، هیچ یک از مطالبات را پرداخت نمی کنیم.

وی افزود: آن گونه که به ما اطلاع دادند، گویا قرار است منصور قنبرزاده مدیرعامل سابق باشگاه نفت امروز به محل باشگاه نفت بیاید و با مسئولان کنونی صحبت کند. اگر وضعیتمان مشخص نشود، نفتی ها را رها نمی کنیم. در محل بازی، اردو و هر جای دیگری که حس کنیم، ردپایی از نفتی ها وجود دارد، حاضر می شویم تا پولمان را بگیریم. در واقع اجازه نمی دهیم خواب راحت به چشم مسئولان کنونی و قبلی باشگاه نفت بیاید.

مربی فصل گذشته نفت تهران  با اشاره به این که شرکت بهنام پیشرو قصدی برای هزینه مجدد برای تیم کنونی نفت هم ندارد، تصریح کرد: عرفانیان به ما اعلام کرد تا زمانی که وضعیت مالکیت باشگاه مشخص نشود، هزینه کردن اشتباه است. وی این موضوع را به علی دایی هم اطلاع داده و به وی گفته شرکت بهنام پیشرو نمی تواند بدون این که سند مالکیت را دریافت کند، برای باشگاه نفت هزینه هنگفت بکند. مالک کنونی باشگاه در بخش خصوصی فعالیت می کند و مشکلی برای پرداخت بدهی ها در صورت مشخص شدن وضعیت ندارد. به نظر من مسئولان نفت بازی در می آورند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار