اردبیل؛

رونمایی از سامانه سیار ثبت و صدور کارت ملی هوشمند در اردبیل

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: برای نخستین بار در کشور سامانه سیار ثبت و صدور کارت هوشمند ملی بیمارستان ایثار اردبیل رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده در آئین رونمایی از سامانه سیار ثبت و صدور کارت هوشمند ملی بیمارستان ایثار اردبیل اظهار داشت: سامانه سیار ثبت و صدور کارت هوشمند با ثبت درخواست و عکس و اثر انگشت جانبازان رونمایی و راه‌اندازی شد.

وی افزود: از این پس جانبازان و معلولان، بیماران و کهنسالانی که امکان حضور در ادارات ثبت احوال و پیشخوانها را ندارند می‌توانند با استفاده از این سامانه در منزل و یا محل اقامت خود مراحل درخواست صدور کارت هوشمند ملی را بدون مراجعه انجام دهند.

حسن‌زاده با بیان اینکه این سامانه برای نخستین بار است در سطح کشور راه‌اندازی می‌شود، گفت: ارائه خدمات نوین و به‌روز از مهمترین اولویتها در ثبت احوال استان بوده تا بتوانیم با این گونه خدمات رضایتمندی تمامی مردم را در جامعه فراهم کنیم.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل از صدور کارت ملی برای 41 درصد مردم استان اردبیل خبر داد و بیان کرد: این میزان شامل 418 هزار و 127 نفر از مردم استان بوده که کارت هوشمند ملی برای آنها صادر شده که 317 هزار و 818 کارت تحویل شده است.

وی با بیان اینکه از 41 درصد صدور کارت ملی هوشمند 31 درصد به صاحبان و متقاضیان این کارتها ارائه شده است، تصریح کرد: با راه‌اندازی سامانه سیار ثبت و صدور کارت هوشمند ملی بیمارستان ایثار اردبیل و تسهیل در ثبت‌نام صدور کارت ملی هوشمند این درصد افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.