ساری،

ساخت 20 پل عابر پياده در جاده های مازندران

سرمايه گذاران بخش خصوصی، امسال 20 پل عابر پياده در جاده های مازندران خواهند ساخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،ابوالفضل صفری،سرپرست اداره بازرگانی و سرمايه گذاری اداره كل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: با توجه به تعداد تصادفات و ضرورت ارتقای ايمنی در نظر است در محورهای مازندران خصوصا شرق استان انگيزه برای سرمايه گذاران ايجاد شود تا پل های عابر پياده بيشتری ساخته شود.

وی گفت: متقاضيان برای ساخت پل عابر پياده و نصب و بهره برداری تابلوهای تبليغاتی از آن در قالب مزايده و مناقصه عمومی می توانند شرکت کنند.

صفری افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی ، پارسال 11 پل عابر پياده در جاده های استان نصب کرده بودند.

سرپرست اداره بازرگانی و سرمايه گذاری اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندارن گفت: از ابتدای امسال تاکنون 30دستگاه تابلوی تبلیغاتی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران واگذار شد.

وی افزود: واگذاری تابلوهای تبلیغاتی از طریق مزایده عمومی در دو مرحله از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفته است و امید است تا پایان سال حداقل سه مرحله دیگر برگزار شود.

وی گفت: واگذاری فضاهای تبليغاتی به متقاضيان ،به صورت عادلانه و در فضای رقابتی از طريق مزايده و فراخوان عمومی از برنامه های مهم امسال در حوزه اداره بازرگانی و سرمايه گذاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار