ساری؛

انشعابات غیرمجاز آب زیر ذره بین

با انشعابات غیرمجاز آب در شهرک ‌های صنعتی مازندران برخورد می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،

سید مصطفی موسوی، مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی در شهرک‌ های صنعتی بر عهده شركت است، گفت: با انشعابات غیرمجاز آب در شهرک ‌های صنعتی مازندران برخورد قانونی می شود.

موسوی با اشاره به اصلاح و نوسازی برخی از شبکه‌های آب ‌رسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی افزود: نوسازی شبكه آب نقش تعیین‌کننده‌ای در كاهش پرت آب داشته و یكی از اولویت ‌های شركت است.

وی گفت: تعویض كنتورهای خراب علاوه بر اینكه از هدررفت بیش‌ازاندازه آب و اثرات منفی آن بر تأسیسات آب‌رسانی جلوگیری می ‌کند، شرایط لازم به‌ منظور كنترل مصرف و خدمات ‌رسانی شایسته ‌تر به سرمایه‌ گذاران بخش تولید و صنعت كمک می ‌کند.

مدیرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: واحدهایی كه از طریق انشعاب‌های غیرمجاز به شبكه آب وصل می ‌شوند علاوه بر نپرداختن هزینه ‌های خدمات خود، با تجاوز به حقوق دیگران، شبكه آب را در معرض خطر آلودگی و كاهش میزان آب قرار می‌ دهند كه برخورد با این افراد در دستور كار قرار دارد.

موسوی با اشاره به مصرف درست و بهینه از آب گفت: فرهنگ‌ سازی و آموزش از طریق باورهای دینی مبنی بر مصرف كردن درست و اصولی از آب و پرهیز از اسراف ضرورت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار