ساری،

شهرک صنعتی مرزن آباد در مدار توسعه

سه طرح عمرانی در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سيد مصطفی موسوی مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس به دليل مجاورت و نزدیکی با تهران، موقعيت مناسب سرمایه‌گذاری دارد اما كمبود زمين یکی از مشکلات این شهرک صنعتی است.

وی با بیان اینکه توسعه اين شهرك در دستور كار قرار گرفت، افزود: درنتیجه 30 هكتار زمين به‌منظور توسعه آن در نظر گرفته شد و در حال حاضر عمليات زيربنايی فاز2 شهرك مرزن‌آباد انجام و در حال واگذاری است.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: يكي از مهم‌ترین دغدغه صنعتگران و توليدكنندگان، اتصال به شبكه گاز بوده كه با مساعدت و همكاري شركت گاز استان، عمليات اجرای پروژه گازرسانی شهرك با هزينه بالغ‌بر یک میلیارد و 850 ميليون ريال انجام شد.

موسوی گفت: برای استفاده از گاز در شهرك صنعتی مرزن‌آباد به ايستگاه تقليل فشار گاز نیاز بود كه بااعتبار 850 ميليون ريال، اين پروژه نيز اجرا شد.

وی ، اجرای پروژه شبكه توزيع آب شهرك را يكي ديگر از پروژه‌های انجام‌شده در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوساعلام کرد و افزود: برای اجرای این طرح نیز یک میلیارد ريال هزینه شد.

مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: درمجموع برای اين 3پروژه‌ عمرانی در شهرك صنعتی مرزن‌آباد چالوس مبلغ سه میلیارد و 700 ميليون ريال از محل منابع داخلی شركت هزينه شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار