زاهدان؛

ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی در زاهدان

ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی از سطح معبر شهر زاهدان تشدید می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان.،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زاهدان گفت: طرح ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی از سطح معبر شهر زاهدان به استناد مصوبات قبل و دستور استاندار و دادستان تا تکمیل طرح تشدید شود.

محمد گمرکی زاده درجلسه طرح ساماندهی مرغ زنده غیربهداشتی که با حضور مسئولان ارگان های وابسته و جمعی از مرغداران زاهدان در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: نیروی انتظامی زاهدان باید نسبت به برخورد و توقیف با خوردهای سبک و سنگین حامل جعبه های خالی و دارای مرغ زنده غیربهداشتی و فاقد مجوز دامپزشکی در جاده های منتهی به زاهدان و سطح معابر اقدام کند.

وی گفت: اداره دامپزشکی و اتحادیه مرغداران استان نیز باید نسبت به تعیین و شناسایی 10 دستگاه کامیون برای حمل مرغ زنده به صورت متحدالشکل (اتاق نرده دار) و دارای برچسب مجوز از دامپزشکی برای جابجایی و حمل مرغ از داخل و خارج استان اقدام کنند و و لیست را حداکثر تا اول آبان ماه سال جاری به فرمانداری ارسال کنند.

وی ادامه داد: طی مکاتبات انجام شده و اتمام مدت انجام شده مقرر شده است تا پایان هفته جاری، دادستان زاهدان نسبت به تعیین تکلیف کشتارگاه نسیم طیور زاهدان دستورات لازم را صادر کند.

معاون سیاسی- اجتماعی فرمانداری زاهدان بیان کرد: دامپزشکی زاهدان و اتحادیه مرغداران استان باید به صورتی برنامه ریزی کنند تا جوجه ریزی مرغداری های استان و شهرستان در تمام فصول سال و بر اساس نیاز استان و شهر زاهدان صورت پذیرد تا همواره عرضه برای گوشت مرغ در استان در تمام فصول سال مازاد بر تقاضا باشد.
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار