ایوبی در اکران خصوصی فیلم «سیانور» مطرح کرد؛

منافقین جنایتهایی بدتر از داعش در حق ملت ایران انجام داده‌اند

جهان امروز با پدیده داعش مواجه شده ولی سالها قبل ملت ایران جنایتهای منافقین را تجربه کرده است.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افتتاحیه فیلم سینمایی سیانور با حضور جمعی از هنرمندان  و مسئولین سینمایی در ایوان شمس برگزار شد.

حجت الله ایوبی در این مراسم گفت: امروز جهان شاهد پدیده‌ای به نام داعش است اما مردم کشور ما سال‌ها پیش شاهد جنایت‌های گروههای مجاهدین خلق بودند که مانند داعش عمل می‌کردند و هنوز هم مورد حمایت کشورهای غربی هستند. خوشحالم که درشش ماه اول سال دو فیلم بسیار خوب درباره منافقین به نمایش در آمد.

ایوبی افزود: از صدا و سیما و دیگر نهادها می‌خواهم به این فیلم کمک کنند تا دیده شود خود من هم به عنوان رئیس سازمان سینمایی از هیچ چیز برای این فیلم دریغ نمی‌کنم. باید از فیلمسازانی که  درباره انقلاب اسلامی و سازمان منافقین فیلم می‌سازند حمایت کرده و عرصه را برای بروز خلاقیت هنرمندان در این زمینه آماده کنیم.

فیلم سینمایی «سیانور» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود رضوی  گوشه ای از حوادث دهه 50 و زندگی شهید مجید شریف واقفی را به تصویر می کشد.

در این فیلم هانیه توسلی، پدرام شریفی، آتیلا پسیانی، مهدی هاشمی، بهنوش طباطبایی، بابک حمیدیان و حامد کمیلی بازی کرده اند.

اکران عمومی این فیلم از چهارشنبه آغاز می شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار