هفته هشتم لیگ جزیره؛

لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/ جنگ سرد آقای خاص و معمولی

از هفته هشتم رقابت های لیگ برتر انگلستان دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند که در نهایت با تساوی بدون گل به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در آخرین و حساس ترین دیدار از هفته هشتم لیگ برتر انگلیس تیم لیورپول در حضور 44 هزار تماشاگر ورزشگاه آنفیلد میزبان منچستر یونایتد بود که در نهایت تلاش دو تیم گلی در بر نداشت و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.


لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/جنگ سرد آقای خاص و معمولی
این مسابقه را تیم لیورپول بهتر آغاز کرد و در ابتدای بازی چند موقعیت داشتند تا به گل برسند اما موفق نبود.

سپس منچستر یونایتد جلو کشید و سعی در ایجاد موقعیت داشت که موفق نبودند و موقعیت خطرناکی ایجاد نکردند.

در ادامه نیمه اول بازی متعادل و سرد شد و در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/جنگ سرد آقای خاص و معمولی
با شروع نیمه دوم، بازی جان تازه ای به خود گرفت و هر دو تیم، مخصوصاً لیورپول میزبان میل بیشتری به پیروزی نشان دادند.

اما باز یونایتد پیش کشید و چیزی نمانده بود که در دقیقه 50 به گل برسند. روی اشتباه کاریوس بود که پوگبا صاحب موقعیت شد اما پاس هافبک فرانسوی برای زلاتان، در موقعیت آفساید به ستاره سوئدی رسید.
لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/جنگ سرد آقای خاص و معمولی

چند دقیقه بعد بار دیگر پوگبا با یک ارسال خطرناک به دهانه دروازه لیورپول، زلاتان را صاحب موقعیت کرد اما ضربه سر او راهی به چهارچوب دروازه میزبان نداشت.


پس از آن نوبت لیورپولی ها بود که پیش بکشند و دقیقه 59 امره جان داخل محوطه یونایتد صاحب توپ شد و پس از عبور از میان دو مدافع این تیم، ضربه زمینی خود را روانه دروازه کرد که دخیا با واکنشی عالی توپ را برگشت داد.

لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/جنگ سرد آقای خاص و معمولی
برتری لیورپولی ها ادامه داشت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه، کوتینیو می توانست در دقیقه 71 سرانجام قفل دروازه یونایتد را با یک شوت دیدنی باز کند اما شیرجه تماشایی دخیا و دفع او با دست مخالف، دروازه شیاطین سرخ را نجات داد.


روند بازی در دقایق پایانی هم تغییر چندانی نکرد و تلاش های لیورپولی ها برای زدن گل، در مقابل دفاع خوب یونایتدها به نتیجه نرسید تا پس از یازده سال لیورپول و یونایتد در دیداری به نتیجه تساوی صفر بر صفر رسیدند.
لیورپول 0 منچستر یونایتد 0/جنگ سرد آقای خاص و معمولی
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار