مورینیو:برای لیورپول بازی دشواری بود

خوزه مورینیو سرمربی تیم منچستر یونایتد پس از بازی این تیم مقابل لیورپول بیان کرد که این بازی برای لیورپول بسیار دشوار بود.

مورینیو : برای لیورپول بازی دشواری بودبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از اسکای اسپورت، دو تیم منچستر یونایتد و لیورپول در هفته هشتم رقابت های لیگ جزیره در آنفیلد به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 0 بر 0 مساوی به پایان رسید. در این مسابقه هیچ کدام از دو تیم موقعیت های زیادی را روی دروازه حریف خلق نکردند.

مورینیو پس از این مسابقه  اظهار کرد :" لحظات زیادی در بازی بر توپ و زمین مسلط بودیم. نیمه اول کاملا در دست ما بود و نیمه دوم هم به غیر دو حمله ای برخلاف جریان بازی کردند و دخیا ناجی ما شد، آنها هیچ موقعیتی نداشتند. در این بازی لیورپول کار سختی داشت و نتوانست گلی را به ثمر برساند. اما فکر می کردم گل میزنیم و بازی را با پیروزی به پایان می رسانیم. البته لیورپول تیم خوبی است و در این فصل نیز بازی های خوبی از خودش به نمایش گذاشته است. زلاتان در این بازی فرصت گلزنی خوبی را از دست داد. باید بگویم که از پوگبا نیز انتظارات بیش از این دارم."

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار