هفته نهم لیگ جزیره

بورنموث 0 تاتنهام 0/سفید های زنبقی فرصت صدرنشینی را از دست دادند

دو تیم بورنموث و تاتنهام اولین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلستان را انجام دادند که این دیدار، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،دو تیم بورنموث و تاتنهام اولین بازی هفته نهم لیگ برتر انگلستان را انجام دادند که این دیدار، با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

این دیدار درحالی انجام می‌شد که تاتنهام فرصت داشت با کسب پیروزی، به صورت موقت صدر نشین شود. در طرف دیگر، شاگردان ادی هاو که با نتیجه فوق‌العاده‌ای، هفته گذشته هال سیتی را شکست داده بودند، در پی ادامه روند خوب خود و صعود به نیمه اول جدول بودند.

تاتنهام با این تساوی 19 امتیازی شد و هم امتیاز با آرسنال و منچستر سیتی پایین تر از این دو تیم و در رده سوم جدول رده بندی قرار گرفت . اما لیورپول این شانس را دارد تا در صورت پیروزی در دیدار این هفته اش این جایگاه را از آن ها بگیرد. چلسی هم در صورتی که منچستر را با اختلاف 4 گل ببرد می تواند بالاتر از تاتنهام قرار گیرد. بورنموث اما با این تساوی 12 امتیازی شد و در رده نهم جدول رده بندی ایستاد. هرچند احتمال سقوط این تیم حتی تا رده سیزدهم هم وجود دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار